dikke problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je pc draait nog wel gewoon (af en toe)
Ga dan naar Start ->instellingen->configuratiescherm-> software->opstartdiskette. En maak daar een opstartdiskette mee.
Je kan niet 'zomaar' bestanden op een diskette kopieren, het zal namelijk een systeemdiskette moeten worden.

Je kan ook bij iemand anders gewoon een bootdiskette voor win98 of winME lenen.

nee hij draait niet gewoon dat zeker niet dan had ik dit probloeem ook niet denk k
k zal proberen iemand te vinden met win98 of me
mischien wil het dan

k heb zonet als test een systeemdiskette op de andere computer gemaakt en erin gestopt, op deze zit win95 maar hij deed het niet op die computer er kwam a: te staan.
op de computer met win98 kan ik ook a: krijgen als ik de diskette met het gedownloade bestand erinstop

kunnen jullie hier wat mee?

Als het goed is heb ik je een mailtje gestuurd met een zip.bestand. Pak dit zipbestand uit en zet het op een diskette, stop de diskette in je pc en start deze opnieuw op.

Dus eerst het gemailde zip-bestand uitpakken met winzip (kun je downloaden) en op flop zetten

moet werken.:thumb:

klopt ik heb het weer geprobeerd

eerst downloaden naar tijdelijke map daarna unzippen met winzip 6.3 daarna op schijf gezet
schijf in computer gestopt computer aangezet
(ongeldige systeemdiskette vervang de disk en druk op toets)
mooie boel die computer van mij :confused:
mischien bestaat er zo´n virus die een computer helemaal van slag maakt ik word er niet goed van tenminste,
maar jullie zijn top:thumb:

ik heb de boot order omgekeerd eerst c en dan a

dan start ie het scherm wat ik de hele tijd had op als ik dan a: doe en daarna de verschillende bestands namen van de opstartschijf in typ zoals scandisk , uninstalenz. krijg ik allemaal blauwe schermen dus ik ben al een stap verder !!!!!!!!
denk k:(

Daar lijkt het wel op maar probeer vooral die format c: te geven, dat is gezien de rotzooi op je pc het beste

dat is het rare als ik format c: tik dan vraagt ie of ik wel zeker ben of ik wil doorgaan als ik dan ja (j) dan geeft ie weer a:

Probeer met fdisk eens alle partities te verwijderen en weer opnieuw aan te maken, je krijgt dan het verzoek om te formateren. Tik a:\fdisk

grote schijven j
verwijder stations etc

probeer dat eens

4 opties
1.een dos partitie of logisch dos station maken
2.een actieve partisipatie instellen
3. een paritie of logisch dos station verwijderen
4. een niet dos partipatie verwijderen
als ik 3 doe dan krijg ik hetzelde beeld weer

Dan weet ik het ook niet meer, ik ga je nog een diskette sturen deze verwijderd alles icl je partities. Hierna moet je echt kunnen fomateren anders vrees ik het ergste.

onee
weer 4 opties 1. primare dos verwideren
2. uitgebreide dos verwijdern
3. logische dos station in uitgebreide dos verwijderen
4. een niet dos partite verwijderen

ik moest opnieuw opstarten nu heb ik geen operationsystem meer on any devices
volgens mij heb ik het verknalt
:eek:

ik krijg nu alleen niet meer dat scherm dat ik eerst altijd had dat je a: kon typen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan