Dilemma voor welke PC.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pesu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
trouwens, met everest kan ik de temperatuur van mijn graka niet lezen??

Dit wil ik eigenlijk wel weten i.v.m een review

Hallo allemaal.

Ik ben zeer tevreden. CoD4 werkt en ik vind het beeld best wel mooi voor die graka, ik had echt blokjes vewacht.:

800x600-70hz. op 1024x.... doet hij het ook goed maar in drukke situaties gaat hij wat blokkerig doen maar echt miniscuul.
Ik speel het liefst met 800x600
Ik ben er blij mee.

Dan nog even:
De graka heeft een x een top van 89 graden gehad, en in idle meestal 60/70.
Het is natuurlijk wel warm weer en mijn nieuwe kast moet nog binnenkomen en er zit nu maar 1 fan in, voedingsfan en cpu fan(die behoorlijk groot is). Zijn deze temperaturen schadelijk?

Toen ik een half uurtje cod4 speelde was die 80graden.

Dan doet multiplayer het niet:
Als ik multiplayer laad zou ik denk ik een lijstje met games moeten krijgen, maar nee?? graag hulp.

Nogmaals bedankt allemaal.

PS.Ik ga echt een controller kopen:p

denk niet dat die temps schadelijk zijn, GPU's worden nou eenmaal veel warmer en kunnen meer hebben.
Echter zouden een paar case fan's niet weg zijn

voor dat lijstje : heb je de patches geinstalleerd?

Ja ik heb punkbuster erbij ofzo, daar stond dat die alles installeerde

moest toch patch 1.7 installeren.

Dan weer een vraag.
Ik heb best wel veel lagg bij cod4. dit ligt niet aan de graka want ik bounce soms gewoon op en neer.
Ik heb een usb G adapter en ligt gemiddeld rond de 48mbps.

Als ik een 300n router koop met die adapter krijg ik dan gewoon lagloos beeld?

doe bedraad internet, desnoods met ethernet over energienet, werkt veel sneller en minstens even ver als een draadloze verbinding, alleen heb je wel telkens 2 extra stopcontacten nodig + aan de router een plek waar er toch niet te veel apparaten op het net zitten voor de beste prestaties en het beste bereik te hebben. met ethernet over energienet kom je sowieso altijd aan 100MBits per seconde, wat standaard netwerk snelheid is voor een ps van jou leeftijd, en waardoor je ook nooit lagg gaat hebben door je internet. je kan natuurlijk wel nog steeds lagg hebben door de CPU die te warm krijgt (door je graka misschien?)en daardoor auto ietsje teruggeklokt word door de meeste MoBo's (had ik ook met ene pc, van de 2.4 Ghz lag ik opeens aan de 2.0Ghz, effe vlug uitgezet in BIOS ^^)

Laatst bewerkt:
ik kan aan 84mbps powerlines komen. maar ik heb er niet zulke goede dingen over gehoord. maar iig genoeg voor cod4??

maar een Nrouter kan toch ook. heeft 300mbps?

Hoe zet ik dat uit? van de processor?

Als ik de processor 0.2 overclock, zal ik dat merken? Ik zit nu op 3ghz en draai cod4 soepel

300MBits is "beetje" afgerond, kijk maar ergens of er geen kleine lettertjes bijstaan van: "in de praktijk komt dit neer op ... MBits/s" meestal maar 74MBits, maar het is redelijk zeldzaam als je niet op 1 meter van de router gaat zitten zonder iets tussen de router en je pc, er zijn namelijk veel te veel stoorzenders / blokkades voor de signalen: beton (als je een verdieping hoger zit dan de router), TV, radio, computer zelf, ...

en 0.2Gz overclocken? ik denk dat je dat maar zal merken als je CoD4 heel soms eens vastloopt dat ie dan niet meer of minder vaak/minder erg zal vastlopen of in de multiplayer dat ie maar begint te laggen als je met meer dan 16 personen is een server zit.

en de "slechte dingen" over powerlines: ze hebben er zo veel kritiek over, maar op mijn kamer (ongeveer 15 meter en 1 verdieping van men router verwijderd) heb ik zelfs met veel te veel apparaten op men elektriciteitsnet (pc, CRT scherm, laptop, klein netwerk HUBje, 2 externe HDD's, USB hubje die met adapter op het stroomnet zit omdat ie ander niet genoeg elektriciteit kan geven (2.5" HDD die eraan vasthangt door 2USB kabeltjes, usb ventilator wegens hitte van gister en een usb lampje om men toetsenbord enzo beter te kunnen vinden in me half-verduisterde kamer), geluidsinstallatie, radio en klokradio, bureaulamp, ...) nog steeds men volle 100MBits connectie en heb ik nog nooit last gehad van lagg :)

Laatst bewerkt:
Ok, bedankt voor je antwoord.

Ik heb mezelf al bedraad, gelukkig.........

Over dat overclocken, nu ik bedraad ben loop ik eigenlijk niet meer vast. ook niet met 40 mensen.
Maar is het nuttig om over te clocken?

Ff een Qscopje:

Waar kan ik een record programma vinden, wil namelijk een quickscope montage maken.

Offtopic: wat kan ik me voorstellen met USB ventilator? Lijkt mij ook wel prettig

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan