Dilemma voor welke PC.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pesu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Driver staan niet op je mobo, maar zijn voor je mobo. Deze kun je bij de fabrikant van je mamaplank halen.

Laatst bewerkt:
Je hebt oa nodig: drivers chipset(mobodrivers)audio,vga(videokaart/chip)lan etc etc

Edit: eten

Laatst bewerkt:
Ok, dus als mijn pc gewoon aan de eisen voldoet kan ik het gewoon erop zetten.

Ik zet de vraag op opgelost.

Bedankt Allemaal:thumb:

Toch nog 2 vragen.

Wat is sneller beter? Intel Celeron 2.6ghz of p4 3ghz HT?

Dan nog. Ik heb een 350W voeding liggen. Kan ik dan beter een Passieve vidkaart die 300 W nodig heeft of een actieve die 400W nodig heeft? In de kast zitten 3 koelers en waarschijnlijk ga ik de kast nog modden dus dan kan ik een fan dicht in de buurt van de graka zetten. Wat is dus beter als ik hem niet mod?

mvg,
Elija

Een p4 3.0ht is beter...

Over welke kaart heb je het en over welke voeding??(merk en type?)

Een Aopen 350W voeding.

Als ik voor een 400W graka kan gaan is het deze.

als het beter is om voor een 300W graka te gaan kies ik voor deze.

best 400watt graka gaan en voeding ook upgraden, Aopen dingetje heeft sowieso al maar 75% tot 80% efficientie na enkele jaartjes. uitgerekend is dat wel "maar" ongeveer 265Watt. de zal je graka echt niet kunnen trekken als je zware games speelt (zoals CoD4).
die 300 watt is trouwens berekend op Idle stand of op "gewoon gebruik" niet full load als in een game.

mijn advies: investeer effe extra in een voedinkje van 450 Watt van een goed merk, je zal ongeveer 50 extra kwijt zijn, maar das nog steeds goedkoper dan een grafische kaart die kapot gaat door het overbelasten van de voeding (met kortsluiting tot gevolg)

heb je een linkje(marktplaats) naar de pc die je wilt kopen?
Aopen is idd niet erg efficient.
Hoeveel geld heb je totaal om te besteden. want als je nu koopt waar je het nu over hebt, dan kun je alles weggooien als je een echt goed systeem wil kopen. Want denk niet dat iets ervan compitabel is met de hardware van dit moment.

Windows 7 raad ik af.
Als je met de minimum eisen net aan windows 7 kan draaien dan zal een game niet goed meer draaien denk ik.
gewoon nog even met xp doorgaan.
Aero in windows 7 vraag ook een stuk meer van de hardware.

de specs zijn:
pentium 4 3ghz ht.
1.5g
geforce 6200 256 mb

daar wil ik dan een andere graka in doen en dus ook een andere voeding.
die kan win7 wel aan. ik gebruik de pc gewoon als erbij waar ik ook een beetje cod4 op kan spelen.

ik hoef geen goed systeem, maar daar game ik het liefst niet op aangezien ik nog zo lang mogelijk met dat ding wil doen.

Tipje wellicht...

als je toch een andere voeding gaat plaatsen kijk eens op marktplaats voor een second hand 3850agp.
Daar werk ik ook mee en een p43.2.
kaart presteert beter als de door jou voorgestelde kaarten.

Echt waar. ik dacht juist dat de 3**** serie slechter/ouder/lager was.
maar is goed. en hoeveel voeding heeft die nodig?

al gekeken. 450 of beter.

enige kans dat ik die van jou mag overnemen. ik kan hem zo ophalen:o

Laatst bewerkt:
Klopt..Hij is ouder maar presteerd beter.
Hoger geklokt en een 256bit versie gddr3

450w is advies.

bijv

bijv

EDIT; ophalen??nee ik werk er nog mee...

Laatst bewerkt:
Jammer:p maar bedankt voor de tip.
Maar waarschijnlijk doe ik het upgraden pas in de winter.
Nu ben ik het meest buiten dus heeft geen nut.... En dan zijn de prijzen weer een beetje gedaald:D

Hoeveel Watt heb jij eigenlijk?

is dit wel een goed merk?
En wat heb ik denk je nodig voor een passieve hd3850?

mvg,

Volgens mij is de 3850 nooit als passief uitgebracht op agp gebied.
Meningen zijn verdeeld over deze voeding.Toendertijd als tip van Mrmusic gekregen.We hebben hem daarna veel geadviseerd op dit forum en nooit klachten over ontvangen.Okk zelf nog bij menigeen ingebouwd.
Prima voeding voor goed geld.
Mijn systeem.P4 3.2ht,2gb, 3850agp kaart,3 schijven , 2 fans en het draait zonder problemen....

Weet jij ook of ik daar cod4 erop kan draaien?

En trouwens. zou ik het kunnen draaien met die 6200 256mb? maakt niet uit als het op laag is.

Ik draai cod4 erprima op...:D

de 6200 wordt niet ondersteund voor cod4

moet ff offline

Ok dan, bedankt voor alle info!:thumb:

En dan nog even.
Hoe zit het nou met win7. met mijn specs kan ik het aan maar de verkoper raadt het af omdat er geen drivers voor zijn. dat probeerde hij te bewijzen met deze site??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan