Dingetje

Status
Niet open voor verdere reacties.

ninjaplayer

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2007
Ik heb een aplicatie gemaakt in Visual Basic. Vind ik makkelijk.

Hier is ie in .rar

Wat vinden jullie ervan?

Laatst bewerkt:
Hij is wel grappig. (Ben alleen benieuwd hoeveel mensen 'm durven te openen...........)

De enige manier om de aplicatie te sluiten zonder op "Ja" te klikken is je computer afsluiten.

DAAR ben ik het niet echt mee eens........ CTRL-ALT-DEL en kiezen voor "taak beeindigen" en de applicatie is foetsie.

DAAR ben ik het niet echt mee eens........ CTRL-ALT-DEL en kiezen voor "taak beeindigen" en de applicatie is foetsie.

Klopt, ik had net een oudere als bijlage. Ik heb nu de nieuwe als bijlage. Kijk maar of je er van af komt.

Laatst bewerkt:
Ik heb hem opgeslagen dan krijg ik de volgende fout:

kan de map niet openen.

De gecomprimeerde map: C:/users/WILLIAM/Downloads/Sukkel.zip is ongeldig

Hoe kan dit:eek:

Ik heb hem opgeslagen dan krijg ik de volgende fout:

kan de map niet openen.

De gecomprimeerde map: C:/users/WILLIAM/Downloads/Sukkel.zip is ongeldig

Hoe kan dit:eek:

Ik heb de exstensieveranderd van .rar naar zip. Blijkbaar werkt het niet. Maar als ik (zomaar) bestandje.zip veranderde in .rar werkte dat wel.

Klopt, nu is 'ie niet meer te sluiten middels CTR-ALT-DEL.

Kun je er ook een maken die automatisch bij het dubbelklikken op de .exe de primaire Windows partitie formatteert? Lijkt me ook wel grappig. Je zal vast veel vrienden krijgen hier bij de Helpmij als je er zo een plaatst...... ;) :D

Klopt, nu is 'ie niet meer te sluiten middels CTR-ALT-DEL.

Kun je er ook een maken die automatisch bij het dubbelklikken op de .exe de primaire Windows partitie formatteert? Lijkt me ook wel grappig. Je zal vast veel vrienden krijgen hier bij de Helpmij als je er zo een plaatst...... ;) :D

Wat is windows partitie formatteren ook al weer?

Nee, laat maar zitten, stel dat 't je zou lukken. Ik zou auto's met boze Helpmijers in de straat krijgen als ze me zouden weten te traceren.

Owww daar ben ik het 50% niet mee eens...

Je kunt wel zorgen dat de application nooit afsluit zonder dat je de computer opnieuw moet opstart...

Je doet steeds als ze op het kruisje klikken bijvoorbeeld:

Private sub Form1_Closing blablabla...
Application.restart.
end sub

Dus iedere keer als je op kruisje klikt start die weer opnieuw
OOK als je het via taakbeheer doet.

Owww daar ben ik het 50% niet mee eens...

Je kunt wel zorgen dat de application nooit afsluit zonder dat je de computer opnieuw moet opstart...

Je doet steeds als ze op het kruisje klikken bijvoorbeeld:

Private sub Form1_Closing blablabla...
Application.restart.
end sub

Dus iedere keer als je op kruisje klikt start die weer opnieuw
OOK als je het via taakbeheer doet.

Heb je m gezien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan