diNovo™ Media Desktop® Laser

Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Berichten
505
diNovo™ Media Desktop® Laser ( bluetooth)
-------------------------------------------------------------------
Mijn toetsenbord reageert namelijk op niets, totdat Windows is opgestart. Voor die tijd kan ik drukken en klikken wat ik wil geen reactie, ik heb er nooit echt veel last van gehad
de keer dat ik in de bios moest zijn (op een hand te tellen) kom ik er niet in.

Ook opstarten in de veilige modus is er dan niet bij want het toetsenbord reageerd gewoon niet vvor dat windows is opgestart, en uiteraard werkt mijn DEL toets ook niet. Het lijkt wel of het bluetooth signaal gewoonweg niet werkt totdat windows in zijn geheel is opgestart.

Dit setje is voorzien van een USB Bluetooth dongel met houder met een snoertje van één meter lengte, maar is er ook zonder deze houder te gebruiken.

Wij werken met OS Vista Business met SP1 en alles loopt geweldig en hebben de laatste nieuwe drivers van de logitech site afgehaald de versie: Setpoint 460 voor Vista. We hebben de oude software/drivers geheel verwijdert voor de nieuwe install, maar helaas het wil maar niet lukken om in de bios te komen met dit setje.

Het gehele set werkt prima, maar nu wil ik in de bios en veilige modus komen kom ik er achter dat dit gewoon niet mogelijk is, we hebben het ASUS P5K moederbord er in zitten.
Misschien een instelling in de bios, maar daar komen we net niet in met dit setje misschien zijn we niet de enige die dit hebben.

http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard_mice_combos/devices/164&cl=nl,nl

Groetjes, @xa.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan