direct adsl van Kpn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij doet hij het wel.

Hoi, Carola en Gijs,
Ik heb bij de smtp gegevens ingevuld : mail.direct-adsl.nl . En hij verzend inderdaad al mijn E-mail.

Vr.gr. B.kat
 
Hoi, B.Kat,

Maar wat heb jij voor email provider dan?
Heb je bijv. ook een onbetaalde of eentje die niet van de KPN is.

Wij hadden in de eerste instantie Wanadoo, net als Planet een soort basic pakket maar die deed het met geen mogelijkheid.
Toen hebben we al onze adressen geprobeerd, Uwnet, Lycos, Animaltronics( webprovider)... niets werkte.
Alleen Hetnet deed het, na dat ik dat 'mail relay' had weggehaald en over zijn eigen mailhost.hetnet. liet versturen. Zo ook met planet.
Nu is alleen @animaltronics.nl nog een probleem. Dat hebben we geprobeerd met kpn's mailrelay, met Planet, met Hetnet en met zijn eigen uitgaande server. Niets werkt.

groetjes Carola
 
provider

Hallo Carola & Gijs,
Op de vraag welke E-mail provider ik heb kan ik het volgende antwoorden. Ik had altijd nog Wannadoo als gratis E-mail provider uit de tijd dat alles nog over een telefoon lijntje ging ( gratis abbo ) Ik had er ook nog een bij Tiscali ( ook gratis abbo ).Nu ik ben overgegaan op ADSL-go van KPN heb ik eerst een hotmail account genomen naast de 2 E-mail adressen die ik nog had van Wanadoo en Tiscali. Heb beide per E-mail op proberen te zeggen, maar ik kreeg van beide providers een E-mail terug dat opzeggen van een gratis abbo met bijbehorende E-mail adressen alleen telefonisch via zo'n duur info nummer kon gebeuren. Toen dacht ik ook laat maar zitten. Aangezien het E-mail adres bij Wanadoo ondertussen mooi vol liep met spam heb ik het maanden niet meer gebruikt( via Webmail ).
Vorige week heb ik het helemaal leeggemaakt en kwam ik op het idee om daar het een en ander mee te proberen via pop3 en KPN. Dat lukte .

Ik hoop dat ik nu voldoende inlichtingen heb verschaft om ook eens iets uit te proberen . Ik durf niet een volledig verslag hier neer te zetten omdat ik dan bang ben dat de desbetreffende provider de zaak gaat blokkeren.
In mijn profiel staat mijn E-mail adres probeer het daar maar.
Vr gr. B.Kat
 
:thumb:

Ik heb het een en ander uitgeprobeerd en waarachtig het email adres van de webprovider werkt!!!!

Ik ga nu snel de andere adressen ook proberen. Wat ik gedaan heb weet ik jammer genoeg niet meer.

Ik heb bij mijn zoons Uwnet en lycos en die werken nog niet.
Mocht je nog meer info kwijt willen, ik heb inmiddels mijn profiel aangepast. De emailadressen kloppen weer dus kunnen weer gebruikt worden.

Bedankt B.Kat.

groetjes Carola
 
Goed gedaan dus !!!

Carola & Gijs

Inderdaad met verschillende dingen uitproberen kom je vaak wel verder. W*******is een van de weinige providers die het inderdaad nog toestaan dat de E-mail op wordt gehaald vanuit een ander IP nummer. Verder is het verzenden (smtp) via: smtp.direct-adsl.nl nooit een probleem.
Succes verder en tot ziens op het forum.
vrgr. B.kat
 
Laatst bewerkt:
B.Kat

Wederom bedankt.

Leuk forum trouwens, 'helpmij' daar heb je nog eens wat aan!

groetjes Carola
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan