direct cd of incd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lima-nl

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2002
Goedemorgen,

Zou iemand mij kunnen vertellen wat nu beter is, direct cd van roxio of incd van nero?

Ik gebruik nu de nieuwste versie van nero, bevalt erg goed, maar heb toch wel problemen met incd en wilde daarom weten of ik direct cd van roxio kan gebruiken naast nero.

Alvast bedankt!

Geplaatst door Lima-nl
Goedemorgen,

Zou iemand mij kunnen vertellen wat nu beter is, direct cd van roxio of incd van nero?

Ik gebruik nu de nieuwste versie van nero, bevalt erg goed, maar heb toch wel problemen met incd en wilde daarom weten of ik direct cd van roxio kan gebruiken naast nero.

Alvast bedankt!

Wat voor problemen heb je dan met InCD?

Zou kiezen voor InCD al is DirectCD ook goed bruikbaar maar ik zou deze laatste niet naast NERO gebruiken.

Grtz.

direct CD

Direct CD is erg eigenwijs.

Eenmaal geinstaleerd, moet je van goede huize komen om hem er weer van af te krijgen.

Ik heb hem nog nooit kunnen laten samenwerken met InCD. Ik vind een nadeel van de InCD die ik heb dat die alleen met CD-RW wil werken (CD-R accepteert hij niet)

Ik gebruik Instant CD&DVD dat bevalt goed, accepteert tot nu toe alles.

Eric.:)

Laatst bewerkt:
Ik gebruik een CD-RW om er tijdelijke bestanden heen en af te slepen maar ineens doet incd het niet meer met het gevolg dat ik alles wat op de CD-RW stond kwijt ben,krijg een melding van een interne fout.

Hiervoor had ik altijd direct cd wat altijd goed werkte maar nu ik over ben gestapt op nero's incd gaat het fout.

Daarom zou ik graag terug willen naar direct cd maar mijn vraag is of dat kan naast nero, dus niet incd maar het brand programma nero.

Direct CD

Zover ik me herinner ging dat fout, bij installatie van Direct CD meldde hij dat een ander programma actief was en dat hij daarom niet verder ging.

Eric.

Ja dat kan kloppen incd en direct CD kan je nooit samen op één pc hebben,

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan