direct toegangkelijke map

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Na een storing kreeg ik van iemand die mij hielp op mijn kop omdat ik veel te veel op mijn bureaublad had staan.Ik had een verzameling van alles waar ik mee bezig was op mijn bureaublad geparkeerd.
Op de site van windows stellen ze voor om daar bibliotheek voor te gebuiken.Helemaal duidelijk is het mij niet.
Maar wat stellen jullie voor om als dagelijkse start te gebruiken?
groeten Sytske

Nou eigenlijk is het gewoon wat jezelf het lekkerste vind werken. Het bureaublad is juist handig gemaakt om zoiets te doen. De meeste mensen reageren "slecht" omdat ze het rommelig vinden maar kwaad kan het zeker niet en nogmaals wat je zelf het handigst vind is wat jij moet aanhouden in je werk structuur.
De pc word er niet langzamer/sneller door als je dit wijzigt.
Mensen zijn altijd erg goed in hun eigen werk wijze op een wat vervelende manier overbrengen.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/744194-direct-toegangkelijke-map

Dank voor je spoedige antwoord.Ik had begrepen dat het vullen van je bureaublad met veel ikonen als nadelig gevolg had dat het allemaal ineens moest starten bij de opstart .Het gevolg daar van zou zijn,een enorme belasting bij het opstarten.Of zie je dat anders giga?
groet Sytske

Als we het over belasting hebben dan zeg ik dat ik dat anders zie. De pc hoeft er niet harder door te werken. Het is wel zo dat het opbouwen van je bureaublad bij opstarten langer zal duren. Maar dan hebben we het over seconden werk. Zo en zo als Windows opstart word er zonder dat je het door hebt op de achtergrond heel veel opgestart en nagedacht door de machine. De meeste mensen zetten de pc aan en wachten geduldig af door te gaan plassen.
Stel dat je het bureaublad opruimt en je de pc dan opstart je er voor je gevoel nog niet sneller kan gaan werken. Het is een gevoel bij de meeste mensen omdat ze vaak vinden dat een pc te langzaam is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan