direct x 8.1 helpt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

MC=angel

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2002
Hoi Hoi,

Ik heb het spel roller coaster world gekocht, maar hij werkt niet, er staat dat je direct x 8 of hoger moet hebben, nu heb ik direct x 8.1 gedownload, maar t spel werkt nog niet, het start scherm komt op en dan pats, gaat hij uit... er staat bij de "help" dat een lagere resolutie nemen het probleem kan oplossen maar dat helpt ook niet (voor t spel start vraagt hij welke resolutie).....

Processor, videokaart, hoeveelheid geheugen ?
Laatste videokaart driver(s) geinstalleerd ?

Voeldoet je systeem wel aan de eisen? Installeer ook de nieuwste drivers voor je videokaart.

Heb je het trouwens over Roller Coaster Tycoon 1 of 2 of een andere game.........?

ik heb windows 98, ik heb petium II ik heb 64 mb ram ... dat vraagt het spel... maar ik weet eerlijk gezegd niet wat voor kaart ik heb (ja 3dfx tools ofzoiets ???) er staat 8mb 3d graphics accelerator card... with open GL or direct 3d drivers.... ??? (allemaal blabla voor mij verder :o ) ik heb al eerder (onopgeloste) problemen met paintshop pro 8 gehad door die 3dfx kaart, ik heb wat proberen te downloaden, maar totzover geen succes, ik weet niet of dit t zelfde probleem is ??? Waar en wat moet ik downloaden, of is mijn pc gewoon te oud verder?:(

Ik denk denk dat je de meeste antwoorden zelf al kunt vinden / geven :

Op de doos van de game staan de minimumsysteemspecs, dus dat is simpel. Kijk op de site van de videokaartfabrikant of er nieuwere drivers zijn voor jouw kaart.

Geplaatst door gast0225
Ik denk denk dat je de meeste antwoorden zelf al kunt vinden / geven :

Op de doos van de game staan de minimumsysteemspecs, dus dat is simpel. Kijk op de site van de videokaartfabrikant of er nieuwere drivers zijn voor jouw kaart.

Weet je misschien welke/wat voor site?:o ik snap er niks van, die kaart zat al in de pc toen ik hem kocht...

download eerst een progje als bijvoorbeeld

Aida32 en laat dit je systeem (lees : videokaart) beschrijven.

je mag ook (voor eigen risico !!!) hier 3DFX drivers downloaden en installeren, maar ik raad je toch aan om EERST je videokaart goed te laten bekijken door Aida32 voordat je drivers gaat downloaden en installeren.

Bedankt, ik ga dat aida morgen rustig eerst effe bekijken (liever geen risico haha) , trustuh!!!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan