direct x 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

systeem2001

Banned
Lid geworden
10 jan 2003
ik heb windows xp pro met sp 1, amd 1800, 40 gb, 512sd ram, 52 speed cdrom, geforce 4 mx 440se

als ik splinter cell wil installen vraagt de setup om direct x 9 te installen anders werkt het spel nie, maar als de setuo klaar is enz en ik start de comp opniew op, ga ik game gaan spelen zoals splinter cell slaat de comp na een tijdje vast,ook bij andere spellen die ik op de comp heb staan, windows geeft geen fout aan, toen direct x 8 er op stond was da helemaal nie, ik heb de backuip terug gezet van windows(met direct x 8) alle spellen werkte weer, heb ik direct x 9 gedownd van http://www.microsoft.com/directx, precies het zelfde probleem, nu heb ik weer die backup terug gezet maar nu is het wel opgelost maar nu kan ik da spel nie meer doen, wie heeft een oplossing

Misschien kun je op de site van het spel een patch downloaden zodat ie ook met direct X 8 werkt?

Je videokaart ondersteunt DX 9 niet. Daar zou het aan kunnen liggen, maar normaliter hoort dat geen probleem te zijn.

das jammer, kan ik geen splinter cell meer spelen:'(
ik heb op de site van splintercell gekeken maar die patch was er nie, zal een nieuwe kaart moeten kopen dan

ho, wacht even! Dat je kaart geen DX9 ondersteunt wil niet zeggen dat je geen DX9 spellen kunt spelen. Het gaat wel, alleen zonder de speciale DX9 effecten.

Wat ik wel erg vreemd vind is dat Splinter Cell voor zover ik weet geen DX9-spel is.

Geplaatst door systeem2001
ik weet echt nie wa ik moe doen
Begin eens met het verkopen van die GF4MX... (geintje)

Verwijder DX eens helemaal (DX8 en 9 restanten helemaal verwijderen) en zet er dan DX 8.1 op...

ey het is al opgelost, het lag aan macromedia contribute!!! thanx voor alle reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan