DirectDBNotifyWndProc

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
De laatste dagen heb ik een probleem met afsluiten van Windows. Ik klik op Start/Uitschakelen/Uitschakelen en gewoonlijk ging de computer dan na enige minuten uit. Nu krijg ik tenslotte een scherm dat het programma "DirectDBNotifyWndProc" nog bezig is, en of ik het de nek wil omdraaien. Dat doe ik dan maar, om eraf te zijn. Weet iemand wat dit is en hoe ik eraf kom?

Alvast bedankt voor je antwoord,
Ingmar

Hallo XP_PC, bedankt.
"G-mail notifier" gebruik ik niet, tenminste niet bewust. Ik heb de laatste tijd ook geen dingen geïnstalleerd of instellingen veranderd.

De links die je geeft heb ik ook wel gevonden, en gelezen, maar ik vind er eigenlijk geen oplossing in ... de meesten weten het niet of zeggen 'probeer dit eens' of 'het zou dat kunnen zijn'. Misschien is Systeemherstel in dit geval maar het beste?

Wat ik ook lees is dat het probleem ook voorkomt met outlook (express) en dat een herinstall het probleem kan verhelpen. Maar je hebt inderdaad gelijk. Het probleem komt vaak voor maar een echte oplossing is er niet

Een echte oplossing heb ik niet gevonden, maar ik ben wel van het probleem af. In de map 'Opstarten' had ik een snelkoppeling van Outlook Express zitten. Het viel me de laatste tijd wel al op dat na het opstarten en automatisch openen van OE, het automatisch verbinding met internet maken meestal misliep, zodat ik alsnog met de hand verbinding moest maken.
Nu heb ik die snelkoppeling maar verwijderd, en dat DirectDBNotifyWndProc-probleem is nu ook verdwenen.
Niet echt bevredigend, maar misschien heeft iemand anders er nog wat aan.

I.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan