directory niet toegankelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

smits

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2002
Ik heb een directory "d:\bdienst". Daar zit m'n aangifte IB in. Wanneer ik het aangifteprogramma run lukt dat opeens niet meer. Ook wanneer ik via de verkenner op de directory klik krijg ik de opmerking:
d:\bdienst niet toegankelijk. Toegang geweigerd.

Dit gebeurt alleen maar bij deze directory.

Heeft iemand een oplossing?

BTW ik draai windows 2000

Ben je als een andere gebruiker ingelogd?

Geplaatst door Tiborv
Ben je als een andere gebruiker ingelogd?

Die vraag heb ik mezelf ook gesteld.
Ik ben nu ingelogd zoals ik 99,999% van de tijd doe.
Vroeger ben ik wel eens als administrator ingelogd geweest. Dit om bepaalde probleempjes op te lossen. Maar ik kan me haast niet voorstellen dat ik met deze login mijn aangifteprogramma heb geinstalleerd. Sedertdien is er van lles gewijzigd in domeinen etc bij mij op kantoor. Dat heeft ook gevolgen gehad voor instellingen op mijn notebook. De toenmalige adminitrator login werkt nu niet meer. Dat heb ik al geprobeerd.

Draait je systeem op NTFS? Zoja, log eens in als admin en kijk bij de rechten voor die map of je die gebruiker wel lees/schrijftoegang hebt gegeven.

opnieuw

Die problemen had ik ook en het bleek dat toen ik eenmaal klaar was met de aangifte, ik hem op flop had gesaved, eenmaal bdienst had verwijderd en opnieuw had geinstaleerd, ik niet meer de saved file van flop kon halen.

Ik zou zeggen, begin overnieuw, zoveel werk is het neit.

Dusss

Ja het klinkt een beetje simpel en hard maar we waren niet de enigste met die problemen met de bdienst.

Ik hoorde heel veel klachten over de electronische manier van geld weggeven....

groetjes jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan