Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat me raden, is het voor Crysis?er bestaat een hack dat je Crysis op Very High kunt spelen met DX9, zoek daar maar eens achter, want die omgebouwde DX10 voor XP is alles behalve betrouwbaar.
Laat me raden, is het voor Crysis?er bestaat een hack dat je Crysis op Very High kunt spelen met DX9, zoek daar maar eens achter, want die omgebouwde DX10 voor XP is alles behalve betrouwbaar.
Jaa geloof je het zelf Crysis op very high, dan heb je een videokaart nodig van 1000€ :shocked: Mijn goede videokaart van ATI speelt hem af op Medium/Low, very high lukt gewoon niet, maar over DX10, ik heb er wel een gehad, maar na de installatie is de kans dat je videokaart een burnout grijgt en vooral de "goedkopere" kaarten zullen niet lang meer leven, Ik raak gewoon aan windows vista te installeren als je DX 10 wilt !
Ik denk dat ik dan een Dual Boot ga maken met XP en Vista.Gewoon Vista installeren.
Met een pc die het aan kan en verder goed geconfigureerd is, is Vista in games net zo snel als in XP.
Jaa geloof je het zelf Crysis op very high, dan heb je een videokaart nodig van 1000€ :shocked: Mijn goede videokaart van ATI speelt hem af op Medium/Low, very high lukt gewoon niet, maar over DX10, ik heb er wel een gehad, maar na de installatie is de kans dat je videokaart een burnout grijgt en vooral de "goedkopere" kaarten zullen niet lang meer leven, Ik raak gewoon aan windows vista te installeren als je DX 10 wilt !
Weet iemand hoe die directX10 hack werkt ? Want ik heb op deze site gekeken. Maar de link naar de bestanden werkt niet meer. Kan iemand mij aan deze bestanden helpen of een alternatief geven?
Goedenavond Snor;
Ik heb DirectX 10 vanmiddag nog op mijn HP Computer gezet,en hij werkt voor 100%.
Hier is de juiste Downloadlink;
http://www.freewebs.com/hardcore-world/DirectX 10 - Windows XP.rar
Volgens mij zal het nu wel gaan lukken.
Groetjes; BigLJohn.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.