blackdonna
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 dec 2009
Ik wilde Rollercoaster 2+3 apart installeren op mijn computer. Maar na ongeveer een paar minuten spelen staat de computer vast en dan moet ik hem weer helemaal opnieuw starten. Daarna probeer ik het spel opnieuw te installeren, eenmaal geinstalleerd wilde ik het spel openen, stond er een bordje dat directx 9 niet gevonden was en kon ik het spel helemaal niet meer spelen. Terwijl ik directx 9 enkele keren op mijn computer gezet heb.
Ligt dat nu aan mijn videokaart? omdat ik gelezen heb dat dat eventueel ook zou kunnen. Bij mijn videokaart heb ik namelijk standaard VGA grafische adopter staan. Dit hoort er namelijk toch niet te staan? Hoe kan ik dit veranderen?
Ik snap helemaal niets wat met wat te maken heb. en of de videokaart te maken heb met het niet meer kunnen spelen van Rollercoaster. En welke driver zou ik bijvoorbeeld nodig hebben?
De spelletjes online kan ik wel spelen, maar dat gaat ook zeer traag.
Ik heb helemaal geen verstand van dit soort dingen dus ik hoop dat iemand mij stap voor stap wilt helpen.
Groeten,
Blackdonna!
Ligt dat nu aan mijn videokaart? omdat ik gelezen heb dat dat eventueel ook zou kunnen. Bij mijn videokaart heb ik namelijk standaard VGA grafische adopter staan. Dit hoort er namelijk toch niet te staan? Hoe kan ik dit veranderen?
Ik snap helemaal niets wat met wat te maken heb. en of de videokaart te maken heb met het niet meer kunnen spelen van Rollercoaster. En welke driver zou ik bijvoorbeeld nodig hebben?
De spelletjes online kan ik wel spelen, maar dat gaat ook zeer traag.
Ik heb helemaal geen verstand van dit soort dingen dus ik hoop dat iemand mij stap voor stap wilt helpen.
Groeten,
Blackdonna!