Directx 9b

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joe2

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2005
Berichten
6
Om een bepaald spel te spelen is de installatie van Directx 9b vereist.
Als ik het echter probeer te installeren, geeft hij een foutmelding dat 1 of ander CAB-bestand niet voldoet aan de eisen van de Windows-Logo test en dus installeert hij het niet.
Op een andere pc met dezelfde winxp home (hier ook winxp home dus) krijg je de keuze tussen doorgaan of afsluiten, hier kan ik alleen op ok duwen...
Weet iemand hier dit te omzeilen ofzo?
 
Dan zegt ie nu dat er een CAB bestand, nodig voor de installatie, niet wordt vertrouwd.

De eerste download zegt gewoon dat hij niet aan de eisen voldoet.
Als ik nu ngo eens probeer te downloaden zegt ie weer van dat CAB bestand...

edit: Blijkt nu dat het de c-versie is dat het CAB bestand niet vertrouwt... Dus als ik nog eens downloadde daarjuist moest het ook een c geweest zijn...
Dus: b zegt dat test niet aan logo voldoet, c zegt dat een CAB bestand niet vertrouwd wordt... Hoe leg je windows' vertrouwen plat?:D
 
Laatst bewerkt:
:rolleyes: Als het goed is kan je ook de optie 'Toch Instaleren' of 'Toch Doorgaan' kiezen:)
 
Idd dacht ik ook, maar blijkbaar is het niet goed...
Op andere pc met zelfde xp home (zelfde cd) lukt het wel, hier kan ik alleen op ok duwen...
 
Heb ook geprobeerd om SP2 te downloaden op tweakers, maar kan hem niet installeren, een bestand vermist zegt ie...
Momenteel staat hier versie 8.1 op...Iemand een idee om 9 erop te kunnen zetten?
 
Geplaatst door Joe2
....een bestand vermist zegt ie...
Dan zou ik eerst even dit doen: start/uitvoeren intikken: sfc -scannow ENTER. XP checkt dan welke systeembestanden missen en haalt die dan van je XP-cdrom, hou die dus bij de hand.:)
 
Heb het laten lopen, plots stopte ie. Als ik het nog een probeer komt er een venster dat direct weer sluit.
Ik neem aan dat er niets verkeerd gevonden is ofzo?
Is er btw geen manier om die beveiliging even naar beneden te halen en directx te installeren? Als er bij mij zoiets gebeurt is het altijd een klein dinkje dat er scheelt...:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan