DirectX deïnstalleren? Hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcmaniaxx

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2002
Hey mensen, ik heb de laatste tijd veel gezeur met mijn DirectX 9.0B. Spellen draaien langzamer, ik kan 3DMark 2001 niet meer draaien omdat ie zegt dat ik 8.1 moet hebben.

Ik heb al geprobeerd om Direct X te uninstallen maar dit lukt maar niet. Bestaat er een proggie voor? Ik heb namelijk wat rondgekeken en ik heb gezien dat je in het windows register wat weg moet halen. Maar dit lijkt me te riskant. Iemand kan me helpen?

Oo ja, mijn GF 4 TI 4400 is ook niet compatible met 9.0. Misschien dat het daarom zoveel problemen geeft.

Alvast bedankt.

Ik denk dat je het zelf al gedaan hebt, maar ik kan het niet uit je tekst opmaken.
Al gekeken bij Software ?

Uninstall Directx

Hallo pcmaniaxx,

Helaas DirectX is niet te uninstallen. Ik had laatst wat problemen met een versie die ik had geudate maar toch het oude nummer aangaf(8.1) Updaten lukte toen ook niet meer. Nu de 9.0b uit is kon ik deze er wel op zetten.
Waar het op neer komt is, dat ik me toen suf gezocht hebt, maar geen oplossing kon vinden. Wat wel duidelijk naar voren kwam is dat je niet kunt uninstallen.

Mvgr, René.

Heb ik toch niet goed gezocht blijkt....ben benieuwd of dit werkt. Laat het nog even weten.

Mvgr, René.

Re: Uninstall Directx

Geplaatst door r.vink
Wat wel duidelijk naar voren kwam is dat je niet kunt uninstallen.
dat kan eigenlijk ook niet. Als je je wat verdiept in de werking van DXbuster is het aantal noodgrepen dat moet worden toegepast om DirectX te verwijderen indrukwekkend. Het zit na installatie letterlijk in windows ingebakken.

Bij mij werkte het programma...

pcmaniaxx : Oo ja, mijn GF 4 TI 4400 is ook niet compatible met 9.0. Misschien dat het daarom zoveel problemen geeft.

Ook ik heb DirectX 9.x en het werkt probleemloos.........

Zie mijn "systeem" (en dan met name mijn videokaart....)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan