directx en nvidia driver installaties werken niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasperik

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2008
hoi allemaal.

dit kan nog een lastige vraag worden dus lees goed(luisteren kan niet op een forum)

ik wilde voor een spel de laatste drivers voor mijn videokaart installeren.

toen de installatie bezig was kreeg ik een bericht dat de drivers niet geinstalleerd konden worden en hij de oude ging herstellen, nu gaat het scherm uit net als bij de installatie van de nieuwe, alleen gaat hij dan niet meer aan, hij blijft uit, ik heb een uur gewacht en nog was het scherm zwart.
toen heb ik de PC maar gereset en alles leek normaal.
tot het balkje(als hij windows start) weg ging, toen ging mijn scherm uit en kreeg ik het MS DOS bericht "video imput out of reach". dit ging ook niet weg dus ik een systeemherstel uitgevoerd.
nog een keer de drivers geinstalleerd, identieke probleem.
ik zit nu dus met verouderde drivers zonder de optie nieuwe te installeren.
mijn videokaart zou ze moeten kunnen hebben omdat deze nog geen jaar oud is.

ook als ik directx 11 wil installeren dan zegt hij dat er al een nieuwere of identieke versie opstaat.
hoewel ik 10 er nu op heb staan en niet 11.
ik moet wel 11 hebben omdat een aantal spellen nu niet werken omdat deze 11 nodig hebben.

deze en mijn vorige PC waren allebij een groot probleem met dit soort dingen, niets heeft het ooit 100% gedaan op die krengen dus ik denk dat ik deze PC die minder dan een jaar oud is binnenkort maar uit het raam smijt en er zelf een ga opbouwen in de hoop dat het dan wel gewoon werkt.

TENZIJ iemand hier nog een briliante oplossing voor kan bedenken.

alvast bedankt!!

Laatst bewerkt:
Begin eens te vertellen over welke videokaart het gaat en welke Windows versie je gebruikt.

ik gebruik vista home premium en de videokaart is een nvidia geforce 9600GT.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan