DirectX niet te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Hey, ik wil NFS Carbon installeren maar dat kan niet omdat ik geen directX 9.0 heb. Als ik deze dus van de cd af wil installeren zecht die:
Er is een systeemfout opgetreden. Raadpleeg DXerror.log en Directx.log om vast te stellen wat het probleem is En dan weer een andere keer zecht die dat die een .cab bestand niet kan vinden.

Dus wat moet ik doen om dit te installeren. Spellen als Fifa 07, en SA doen het wel gewoon..
Maar NFS Carbon niet want die geeft die foutmelding

Download de laatste versie van DirectX eens vanaf hier.
Installeer deze daarna en start na de installatie je pc opnieuw op.

Deze had ik al een keer gedownload. en hij geeft nog steeds de zelfde fout:p :(

Dat programmatje van directx buster werkte:D , hij ging eraf en heb directx erop nieuw op geinstalleerd. Maar NFS Carbon geeft nog steeds aan dat DirectX niet geinstalleerd is:confused:

Heb je de versie van mijn link gedownload?
Ging de installatie van DirectX goed?

En wat staat er bij start - uitvoeren - dxdiag - ok - tabblad Systeem en dan onderaan bij DirectX versie?

Ik heb de versie gedownload die jij zij en DirectX is goed geinstalleerd nu (geeft die in ieder geval aan)...:confused:

Doorloop de testen even op het tabblad Beeldscherm en wat is nu de versie die dxdiag aangeeft?

En misschien moet je ook wel nieuwe drivers installeren voor je videokaart.
Welke videokaart heb je? Dit kan je ook zien linksbovenaan op het tabblad Beeldscherm van dxdiag.

Als ik dxdiag.exe wil openen zecht die dat die het niet kan vinden:confused: :evil: :evil: :evil:

Mijn videokaart is een Ati x1300 pro

Heey, nu zecht die weer dat die DDraw.dll weer niet kan vinden. Maar DirectX is wel geinstalleerd zecht die...

Snap echt niet wat het is:( :( :( die directX installeert het gewoon niet:shocked: de map blijft gewoon leeg

Als ik die DirectX wil installeren doet die eerst een tijdje niks. Daarna als die daarna gaat die ineens heel snel en zecht die dat de installatie voltooid is maar er staat niks in mappen ofzo:confused:

Die al geïnstalleerd? of zegt die ook wat.:)

O sorry, ik had je vraag niet gezien:o . Ja, ik heb mn videodriver geinstalleerd en nog steeds doet die het niet of kan ik directx niet intstalleren:(. Als ik de display driver ook wil installeren zecht die dat ik directx 8 nodig hebt... Maar als ik dan gewoon op ok druk gaat die verder

Laatst bewerkt:
Zecht? wasda?:o

Maare, doe eerst eens je XP cd in de drive, ga naar strart-> uitvoeren, en geef daar sfc /scannow in, en kies voor ok, misschien dat je bepaalde systeembestanden zijn beschadigd.

Ik heb nog niet eerder meegemaakt, en zeg nu ook maar wat, om uit te proberen.

Laatst bewerkt:
Je hebt wel eerst de oude drivers gedeinstalleerd / verwijderd?

Dit kan erg goed met het programma Driver Cleaner Pro.
Deze downloaden, installeren, dan starten en in het lijstje kiezen voor ATI en dan op Start drukken.
Hierna pc opnieuw opstarten, alles ziet er dan '' lelijk '' uit, want er zijn geen drivers geinstalleerd en dan installeer je de net gedownloade nieuwste Radeon drivers voor XP.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan