directx probleem? of niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

apollo93

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2006
ik heb pas 2 spellen gedownload (legaal dus laat dit alsjeblieft staan) maar als ik ze probeer te instaleren en de sleutelcode heb ingevoerd komt er eerst een leeg scherm waar voorwaarden in zouden moeten staan en als ik die "voorwaarden" dan accepteer komt er in mijn scherm te staan dat ik directx 9.0c of hoger moet hebben en de instalatie is dan ook meteen afgebroken.. maar die heb ik ook (en dat heb ik gezien via dxdiag dus dat zuig ik niet uit mijn duim;) ) maar hoe kan ik nou toch de spellen instaleren?:confused:

Laatst bewerkt:
Een beetje geduld is wel handig. Na een half uurtje je vraag omhoog te kicken is niet nodig.

:o srry maar k wil zo graag dat spel spelen:p en k ben gewend snel antwoord te krijgen op deze site:D darom zit k hier ook altijd:D :thumb:

Er moet maar net iemand online zijn, die jou kan helpen. Het is en blijft allemaal vrijwillig.;)

hoe bedoel je? ik heb al een paar x overnieuw geprobeert nog een x te instaleren maar dan zecht ie dat ik um al heb, en het staat ook zo bij dxdaig dus ik denk dat het daar niet aan licht..

Videokaart driver en chipset driver up to date?
Welke games gaat het hier om?

Laatst bewerkt:
Welke videokaart heb je?
Mischien een idee om daarvoor de nieuwste drivers eerst te installeren.

hoe kan je dat checken? en het gaat om: fifa 07 en nfs (need for speed) most wanted

Download hier Everest.
Daarmee kan je zien welke kaart je hebt.

Bij Computer -> Overzicht/Summary -> en dan onder Display zie je je kaart. Bijv. Radeon...... of nVidia.....

Laatst bewerkt:
Ga eens naar deze computer(klik met rechts) > hardware > apparaatbeheer > beeldscherm adapters, hier staat je type videokaart.

PS tenzij je de Demo's van de games hebt gedownload, kan het niet legaal zijn. Dit terzijde.

hmmm, doet ie nog 10 min over:confused: maja, k begrijp dat ik daarmee alles kan zien? of heb ik dat nou fout..:confused: ;)

Met Everest kun je een hoop hardware/software gegevens uitlezen. Je kan ook even kijken bij apparaatbeheer, zoals ik aangaf.

Heb je soms een telefoon verbinding? Everest is niet zo groot en zou zo binnen moeten zijn.:confused:

Als het zo lang duurt, kan je zoals Crash zegt, ook even bij Apparaatbeheer kijken.

nee, we hebben de nieuwste internet verbinding (zecht mijn vader dan:p ) maar ik heb wel meer downloads aanstaan:rolleyes:

en mijn videokaart heet: intel(r) 82915G/GV/910GL EXPRESS CHIPSET FAMILIE. maar wat moeten jullie er precies van weten?..

Een onboard videokaart zo te zien. Ben bang dat de genoemde games daar niet op zullen werken.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan