Murdocki
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 jun 2007
- Berichten
- 449
hey een kort vraagje hier.
als ik in directx de updir naar 0, 1, 0 zet is dat dan deze waardes plus waar de camera is of is dat 0, 1, 0 in de wereld. bijv:
is de updir dan 1.0f hoger op de y axis dan de camerapos of werkt mijn wereld nu ondersteboven als ik de camera beweeg?
thx in advance,
Murdocki
als ik in directx de updir naar 0, 1, 0 zet is dat dan deze waardes plus waar de camera is of is dat 0, 1, 0 in de wereld. bijv:
Code:
D3DXVECTOR3 cameraPos(0.0f, 5.0f, -2.0f);
D3DXVECTOR3 lookAtPos(0.0f, 0.0f, 0.0f);
D3DXVECTOR3 upDir(0.0f, 1.0f, 0.0f);
is de updir dan 1.0f hoger op de y axis dan de camerapos of werkt mijn wereld nu ondersteboven als ik de camera beweeg?
thx in advance,
Murdocki