DirecX9c

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giedo

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2002
Hoi
Ik moet directx9 installeren (omdat Nero dit nodig heeft, maar dat terzijde).
Ik download de file van de site van microsoft. Ik probeerde zowel directx_9c_redist als dxwebsetup.exe en in de twee gevallen deed zich hetzelfde voor:

initialiseren: OK
uitpakken: OK
kopieren: begint goed maar op een bepaald ogenblik krijg ik de foutmelding "DirectX heeft een vereist bestand niet gekopieerd".
Dit doet zich telkens met een ander bestand voor. Maar hoe dan ook, ik krijg die directx9 niet geinstalleerd.

Enige suggesties?

BTW: ik draai windows 2000, voortdurend upt to date gehouden met de auto updater

Thnx

Zo maar een vraagje tussendoor, heb je ook Service pack 4 geinstalleerd van Windows 2000?

Kun je ook aangeven welke bestanden er genoemd worden?

Geplaatst door crash
Kun je ook aangeven welke bestanden er genoemd worden?
Dat is telkens verschillend, het zijn bestanden die ook op het scherm verschenen bij de eerdere fase van het "uitpakken".
Omdat het probleem zich voordoet op mijn thuispc (ik zit nu op het werk) zal ik het straks nog een paar keer laten runnen en dan dit bericht aanvullen.

g

Zoals beloofd even geprobeerd:

Vijf keer geïnstalleed, allez, geprobeerd, het bestand waarop de foutmelding kwam
poging 1 : d3dim.dll
poging 2 : mpg2splt.ax
poging 3 : d3dpmesh.dll
poging 4 : d3dxof.dll
poging 5 : mciqtz32.dll

Van die laatste doe ik een schermprint als bijlage.

groeten

g

[probeer die schermprint er nog eens in te krijgen]

Bijlagen

• foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    33,8 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
Blijven proberen helpt soms.

Nieuwe pogingen gedaan. Bij een hiervan de on access viruscanner (Norman up to date versie) uitgeschakeld en ... Het werkte!!!!!

Probleem dus uit de wereld.

g

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan