Dirt 3 key werkt niet meer !

Status
Niet open voor verdere reacties.

albertams

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 feb 2012
Hallo,

Heb Dirt 3 voor de pc al een tijdje, nu ineens kan ik autosave niet meer gebruiken,
krijg de melding dat die key niet geldig is, heeft altijd gewoon gewerkt.
Kan iemand mij vertellen hoe ik deze key weer werkend kan krijgen ?

Het is een originele game dvd met de key in het hoesje.

** Edit ***

Heb ook maar even een mail gestuurd naar: support@amd4u.com

Laatst bewerkt:
hey Albertams , Ik ken het spel dirt 3 niet maar misschien heb je wat bij de instellingen
verkeerd ingesteld en daardoor niet meer auto save kan doen.

Als het een spel is die automatisch patch soms dan ligt het aan het bedrijf die de patch doet
die kunnen je verder helpen.

Wat misschien helpt het spel opnieuw installeren en met de key proberen die in je dvd hoesje zit.

Heb ik gedaan en de key gebruikt die in het hoesje zit, kon daarmee wel de installatie veder voorzetten maar autosave werkt niet meer,
krijg steeds de melding met aanmelden bij windows live games is mislukt key niet geldig, terwijl het de key is uit mijn hoesje....

Laatst bewerkt door een moderator:
Ooh oke kijk bij de instellingen van dirt 3 daar kan je misschien iets verkeerd ingesteld hebben.
of reset alle instellingen bij dirt 3 (meestal is bij elk spel wel een reset knop om alle oude goeie instellingen terug te krijgen)

Misschien dat dit helpt?

Krijg de melding gelijk in het begin al als ik de game opstart, alle settings staan goed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Aah oke dan kan ik je niet verder helpen ik weet het verder ook niet meer , sorry!
Misschien moet je is kijken bij google > dirt 3 auto save don't work

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan