Dirt 3 .mds krijg m niet werkend....

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
weet dat dit op het randje is wat betreft de Helpmij spel regels, maar ik vraag niet om links of iets dergelijks, gewoon info dus dan mag dit wel denk ik, voor zover ik de huisregels ken van help mij.

mijn vraag;
dit is nu al de tweede keer dat ik Dirt 3 heb gedownload (torrent) en normaal is het geen punt om zo'n game aan de praat te krijgen met de bijgeleverde crack maar met Dirt 3 begrijp ik er niets van. heb heel wat D3 cracks gedownload maar allemaal zijn het .mds files in plaats van .exe files.
de instructie van al die cracks is altijd hetzelfde, mounts de crack .mds en speel.
maar of ik nu enkel dan die .mds mount of ook de .iso van Dirt 3 ernaast, toch blijf ik een error message krijgen dat ik niet de disk heb.

Hoe kan ik nu die .mds crack aan de praat krijgen?
zoals ik al schreef, dit is al de tweede download van de game, en heb wel 6 cracks binnen gehaald, maar allemaal zijn ze mds.

heel graag antwoord want ik verlang zo naar dirt 3 gamen....

leon

Je moet inderdaad zorgen dat de MDS gemount is. Wel in het zelfde virtuele station als de ISO waarmee je het spel geinstalleerd hebt.

MDF/MDS bestanden zijn geen cracks, het is een image gemaakt met het programma Alcohol 52%/120%. Waarschijnlijk zul je dat programma nodig hebben om het spel werkend te krijgen. Tenzij het spel online activatie heeft, dan gaat het denk ik niet werken.

Laatst bewerkt:
De release van SKIDROW werkt. Hoef je ook niet moeilijk te doen. Welke release gebruik je?
Binnenkort mijn stuurtje (Logitech G25) maar eens aansluiten, kijken hoe de pc-versie het doet ten opzichte van de Xbox 360.

Laatst bewerkt:
Ik raad toch poweriso aan om het te openen.

Zeer makkelijk programma en je hoeft het niet te branden op een cd !

die SKIDROW versie schijnt t inderdaad te doen, maar heb die direct weer gedelete omdat in de crack.exe and the paul.dll 2 trojan horses virussen
zitten, en daar zit ik nu niet echt op te wachten.
weet wel dat een hoop antivirus programmas false positives geven, dus een crack voor een virus aanzien, maar dat is bij deze skidrow versie niet
t geval, want de virussen worden bij naam genoemt, en anders wordt er enkel gezegt dat er een bedreiging in zit.

misschien moet ik inderdaad dat Alcohol programms eens gebruiken, want die wordt ook aangegeven in de read me txt bij de torrent.
normaal gebruik ik altijd deamon tools, en dat is hetzelfde. kan me dan ook niet voorstellen dat alcohol t wel nu doet en deamon niet.'
maar het is het proberen waard.

nog even over die mds als crack. mijn probleem is het mounten ervan, want als ik m in deamon tools 'hang', dan opend hij de mds en
geeft me dan een heleboel mappen en files, (lijkt erg op wat ik krijg als ik de iso in deamon tools hang).

leon

Zoals ik al zei zijn MDF/MDS bestanden geen cracks, maar image bestanden (net zoals ISO).

Alcohol en Daemon Tools werken inderdaad op dezelfde manier. Mogelijk krijg je het spel wel aan de praat wanneer je i.c.m. Daemon Tools YASU gebruikt. Met YASU is het mogelijk om nieuwere beveiligingen te omzeilen. Maar wanneer het spel online activatie heeft, dan gaat dat niet werken.

Laatst bewerkt:
Van het vermeende virus schrok ik ook even. Wanneer je echter even wat verder kijkt dan de melding van in mijn geval Avast, dan zie je dat het gaat om een obfuscator die de SecuROM beveiliging omzeilt. Verder Dirt gewoon blocken via de firewall zodat mocht er toch iets inzitten er geen gegevens naar buiten lekken.

wat vreemd, ik krijg pas nu vandaag een mailtje van Helpmij dat er nieuwe kommentaren zijn geplaatst,
en dat terwijl deze 11 dagen oud zijn. maar geeft niet.

ik ken Yasu, heb dat vroeger vaak gebruikt, toen waren er games die enkel zo werkend te krijgen waren.
kan het eens proberen.

nog even over dat virus Maniac2003, je hebt helemaal gelijk. heb even in mijn Microsoft secrurity essential gekeken onder geschiedenis en je hebt gelijk;

VirTool:Win32?Obfuscator.XZ
waarschuwing; ernstig
uitgevoerde actie; in quarantaine geplaatst.

ik kreeg 2 van deze meldingen, er zouden trojan horses virussen zitten in;
crack.exe en de paul.dll
en bij verder kijken kreeg ik dus die error melding die ik hierboven beschreef.

heb even verder gegoogeld en lees dat dit dus inderdaad kan zijn zoals jij zegt, om die SecuROM beveiliging te omzeilen.
maar, tevens lees ik ook dat het veel gebruikt wordt om de code of zoeist van trojans te verdoezelen.
dus, dat maakt t knap gecompliseert. schijnbaar kun je er dus niet zomaar vanuit gaan dat het ok is.
en omdat essential als eerste aangaf dat het om 2 trojans ging ben ik dus knap huiverig om m zomaar toe te staan.

heb jij dan wel die Dirt3 versie gewoon draaiend op je pc, met die obfuscator in Dirt3?
en heb jij verder geen problemen??

leon

Nee ik merk zelf geen verschil. De crack.exe waar je het over hebt zit naar mijn weten niet in mijn gedownloade pakket (kan er nu even niet bij).
Ik heb alleen een melding gehad op paul.dll. De obfuscater kan inderdaad ook andere kwaadaardige dingen verbergen maar daarom is het belangrijk een betrouwbare bron te vinden voor zover dat mogelijk is.

bij mijn torrent versie zat de crack er wel gewoon bijgelevert, weet niet zo snel meer welke versie ik
had, hij was geloof ik gemaakt door Razor1911. maarja, dat zegt nog niet veel want iemand kan die versie
downloaden, dan zelf iets toevoegen en m weer verspreiden als zijnde de originele razor1911.
heb al zeker 3 versies van Dirt3 geprobeert, 2 keer die Razor1911 versie, 2 verschillende, maar beiden hadden
die trojan waarschuwing, en eetje die met die mds kwam. oja, en ik heb ook nog 2 crack torrents gerpobeert,
die mds en eentje die van razor was, maar weer die melding dus.
vervelend,

leon

leon

Goed de bestanden die bij mijn werkende SKIDROW versie geleverd zijn:
binkw32.dll
paul.dll
SKIDROW.dll

Dat is alles en daarmee werkt de game.

EDIT:
Update 1 van SKIDROW bevat dezelfde 'extra' bestanden

Laatst bewerkt:
ik denk dat ik het dan toch maar eens probeer, en mochten er toch virussen zijn dan is dat pech en dan trek ik die er wel weer uit.
wil D3 zo graag spelen nu dat ik het er maar op toe neem.

bdankt,
leon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan