DiRT 3 werkt niet meer?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MennoHeld

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2010
Berichten
146
Mensen,

Gister heb ik de game DiRT3 gedownload (met nieuwsgroepen van ziggo, dus niet illegaal), en alles werkte prima. Echter toen ik uit school kwam en de game probeerde op te starten gaf hij een virusmelding voor het bestand ''paul.dll''.
Dat is merkwaardig aangezien de game het de avond ervoor en vanochtend wel deed....
Heeft iemand misschien een oplossing voor het probleem of iets dat me verder kan helpen? Ik hoor het graag!

Mvg,
Menno
 
Misschien werkt dit:

paul.dll toevoegen aan de uitzonderingen van je virus scanner en zo nodig uit de quarantaine halen.

Succes
 
Als je ervoor zorgt dat je virusscanner geen melding meer geeft wanneer je DiRT3 start (dus dat je het bestand paul.dll negeert), wellicht dat hij het dan wel doet.
 
Bedankt voor je reactie.
Nee dit werkt helaas niet.. Heb virusscanner (Avast) ook al helemaal uit gehad, maar wil dan het bestand niet meer kopieren....
Iemand nog meer ideeen?
 
[Geheel offtopic:] Da's best rap dat ie op het internet staat :D [/Geheel oftopic]

Ik zal even een paar screenshots maken. Moment.


..

4ddd572a891cb-screenie.png


Klik op Bestandssysteem schild, en klik dan op Expert instellingen.

4ddd5792e8cb3-screenie2.png


Klik dan op Uitsluitingen, en zorg dan dat de complete map van Dirt3 uitgesloten word.

4ddd57e5ef26c-screenie3.png


Trouwens, als je Avast uit zet in het programma, moet je ook even de Avast processen uitzetten (taakbeheer). Zolang die aanstaan voorkomt het dat Paul.dll niet gebruikt kan worden.
 
Laatst bewerkt:
Lees m'n post even opnieuw. Vergeet vooral het laatste zinnetje niet.
 
Ik zal de game even opnieuw installeren en met een schone lei beginnen.
Zal wel morgenochtend worden.
Alvast bedankt voor alle moeite, zal morgen wel laten weten of het gewerkt heeft!
 
Het bestand paul.ddl is beveiliging tegen het kopieren van een spel. Je bent waarschijnlijk een crack nodig, maar dat zul je zelf uit moeten zoeken. Cracks e.d. zijn niet toegestaan op HM.
 
Probleempjes,
Het is helaas niet gelukt het bestand te beschermen aangezien je geen losse bestanden kan 'uitsluiten', alleen gehele mappen?
Als ik Avast volledig afsluit dan kan ik paul.dll helemaal niet meer ergens naartoe kopieren en wordt hij gewoon verwijderd...
Heb je misschien nog andere ideeen?
 
Mensen,

Gister heb ik de game DiRT3 gedownload (met nieuwsgroepen van ziggo, dus niet illegaal)

De NVPI is een campagne begonnen om jongeren bewust te maken van het feit dat het illegaal downloaden van software en films niet is toegestaan. Aanleiding van deze campagne is een onderzoek van Qrius in opdracht van de NVPI onder jongeren. Hieruit blijkt dat tweederde van de jeugd tussen de twaalf en negentien jaar het volstrekt normaal vindt om kopieën van multimedia te maken of te krijgen. In Onder de Loep leest u een uitgebreide weergave van dit onderzoek.

bron: http://www.downloadwinkels.nl/view_news/23/Onderzoek_NVPI_naar_illegaal_downloaden.html

Kwou het maar even zeggen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan