Disco met pc...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaverburg

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2002
Berichten
424
Hoi

Kan iemand mij vertellen of BMP studio net als PCDJ te bedienen is? Ik bedoel met die Funties (F) toetsen!

Is Traktor ook net als PCDJ te bedienen?
 
Een aardig programmaatje om DJ-tje te spelen is mijn inziens:

MP3 Station van E-jay verkrijgbaar bij V&D voor 7 en een 1/2e euro

je beschikt dan oa over pitchcontrol (!) en kan afspeellijsten (van tevoren) aanmaken
 
Geplaatst door erkah
Een aardig programmaatje om DJ-tje te spelen is mijn inziens:

MP3 Station van E-jay verkrijgbaar bij V&D voor 7 en een 1/2e euro

je beschikt dan oa over pitchcontrol (!) en kan afspeellijsten (van tevoren) aanmaken

Haha bij de belgen kost dit programma €31,--:p gnagna:evil:

http://www.softwareshop.be/diverse.htm

@miranda
2* nee. Is dat antwoord op je vraag? Of wou je ze zelf eerst testen?
 
Geplaatst door rene_overtoom
Wat is pitchcontrol :8-0: ?

pitch control is dat je de snelheid van de track kunt bepalen...dus sneller of langzamer afspelen van je mp3.
DJ's gebruiken deze functies bijvoorbeeld om platen in elkaar over te mengen.
 
Wat dacht je van een
1. Pentuim 2 450 mhz???
2. 14 inch monitor (zo goed als gratis)
3. Windows 98 lite (http://www.schoonepc.nl/optim/98lite.html)
4. Goede geluids kaart
video kaart van 8 mb (als je een lagere vind is dat beter, lager als 4 mb lijkt me niet slim)
5. oudere windows media player of een ander progje met de functie "random" en de mogelijkehid om playlisten aan te maken.
6. 6GB hardeschijf (als je die toch nog hebt liggen waarom niet?)

Het meeste is zo onderhand gratis/goedkoop te krijgen bij vrienden/kennisen/enz.
 
Alcas is een systeem wat je deels moet aanschaffen en deels moet huren. Dit heeft te maken dat dit bedrijf buma rechten afdraagt zodat alles in een keer geregeld is. Voor prive is het dus veel en veel te duur.
 
het is mogelijk maar dan heb je wel een minimaal systeem, dan moet je er wel zeker van zijn dat je geen andere dingen gaat doen dan alleen een playlistje maken in winamp en afspelen. En als je een beetje goed rondkijkt op marktplaats dan kun je ook meestal wel voor de zelfde prijs waar je die 133mhz voor koopt een 200 mhz kopen, want bij tweedehandse advertenties verschilt de prijs nog weleens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan