Disconnects

Status
Niet open voor verdere reacties.

meindertt

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2013
Hallo mensen,

Ik denk dat ik hier verkeerd zit, maar weet niet waar mijn vraag anders moet :).
Om meteen ter zaken te komen het probleem is dat ik steeds disconnects krijg, dus dan heb ik paar seconden geen internet meer..
Eerst was het alleen ingame bijvoorbeeld League Of Legends maar nu ook in browser of skype en dat houdt er dan ook mee op.
Ik heb verscheidene dingen geprobeerd zoals; virusscanner, malwarebytes en adwcleaner.
Maar niks helpt, iemand een idee wat ik nog kan doen?
Mijn pc zit vast aan de kabel en alleen ik heb er last van, ik heb internet van UPC.

Meindertt

Niet helemaal duidelijk wat nu de situatie is:
Je schrijf: "Mijn pc zit vast aan de kabel" maar je hebt je posting gezet in "Draadloos internet". Bedoel je dat kabel-internet hebt of bedoel je dat je bedraad (dus met een netwerkkabel naar je router) vanaf je PC internet hebt?

In het algemeen (of het nu over bedrade of draadloze toegang tot Internet gaat) zou ik in ieder geval proberen om de driver van je gebruikte netwerkadapter bij te werken.

Tijs.

Niet helemaal duidelijk wat nu de situatie is:
Je schrijf: "Mijn pc zit vast aan de kabel" maar je hebt je posting gezet in "Draadloos internet". Bedoel je dat kabel-internet hebt of bedoel je dat je bedraad (dus met een netwerkkabel naar je router) vanaf je PC internet hebt?

In het algemeen (of het nu over bedrade of draadloze toegang tot Internet gaat) zou ik in ieder geval proberen om de driver van je gebruikte netwerkadapter bij te werken.

Tijs.

Beste Thijs,

Ik zei in mijn verhaal dat het waarschijnlijk in de verkeerde topic stond.
Ik heb een LAN kabel van mijn modem naar mijn pc en voor mijn driver is geen update gevonden..
Nog andere ideeën?

Meindertt

Vermeld de netwerkkaart die je gebruikt. Kun je vinden in (o.a.) Apparaatbeheer (= devmgmt.msc ) onder Netwerkadapters.
Mogelijk vinden we hier op het forum een nieuwere driver.
Mocht je een merk-pc hebben, vermeld dan ook fabrikant en type van de pc.

Daarnaast zou je ook kunnen testen met een andere netwerkkabel, want ook een defecte netwerkkabel kan de oorzaak zijn van netwerk-/verbindingsproblemen.

Tijs.

Het merk van de pc is HP, ik weet alleen het type niet en dat kan ik ook nergens vinden.
Mijn netwerk kaart is een: Realtek PCIe FE Family Controller, echter kan ik daar de versie ook niet van vinden.
Maar ik heb wel geprobeerd om stuurprogramma's bij te werken, maar dan vindt hij geen nieuwe drivers.
Ook niet met andere programma's, ik zal morgen ook wel even een andere netwerkkabel gaan proberen.

Meindertt

Ik heb de driver opnieuw geïnstalleerd, tot nu toe geen problemen meer mee gehad.
Bedankt voor je hulp Thijs!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan