Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ondertussen ben ik al bij m'n 3e hostingprovider beland, ik heb ondertussen dan ook aardig wat ervaring opgedaan met betrekking tot het kiezen van een hostingprovider en op dit moment zou ik absoluut niet voor jullie kiezen. Redenen:
Layout is kaal.
Veel spellings- en grammaticale fouten.
Slecht lettertype.
Om op het begin de kosten een beetje moet je je eerst registreren bij mrbookmark.
Wie ? Hoe moet ik, als onwetende bezoeker, weten hoe ik bij hem / haar / die website ? registreren.
Website is een .tk domein.
Het registratieproces is vaag. Een simpel formuliertje waar men al hun gegevens in kan vullen is zo veel handiger.
Ik wil mijn domein verhuizen naar julie hosting, kan dat ? Hoe vraag ik dat aan ?
Wat voor servers hebben jullie ? Wat voor maatregelen hebben jullie genomen in geval van een storing ?
Wat voor uptime garanderen jullie ?
Op welke backbone(s) zijn jullie aangesloten ? Kan ik een testbestand van 10 MB downloaden om de snelheid te testen ?
Wat is de fysieke locatie van jullie servers ?
Hoe krachtig zijn jullie mailservers ? Mijn website moet zo'n 50 mails versturen per dag, die moeten allemaal goed aangeleverd worden.
Welke besturingssystemen draaien er op de servers ?
Hoe zit 't met de helpdesk ?
Hebben jullie zoiets als een 30 dagen niet goed geld terug garantie ?
Co-located ? Reseller ? Kan ik dat aanvragen bij jullie ?
Hoe zit het met de volgende features: phpMyAdmin, SSL, SSH, POP3, IMAP, GD Library ondersteuning, eigen controle paneel, eigen errorpagina's, .htaccess ondersteuning, spamfilter, eigen webstatistieken, cron jobs ?
Worden er backups gemaakt ? Hoe vaak ?
Worden de domeinen op eigen naam geregistreerd of op de naam van jullie 'bedrijf' ?
Kan ik gebruikersnamen en wachtwoorden zelf kiezen of worden die gegenereerd ?
En dan ben ik vast nog wel 40 dingen vergeten. Zorg in ieder geval voor een vele betere website, daarmee verkoop je jezelf, moet je de klant proberen te overhalen om voor jou te kiezen, moet je vertrouwen bij de klant opwekken, etc. Op dit moment is de website niet veel soeps.
Verder mis ik nog 'bedrijfs'-informatie, als er eenmaal betaald moet worden ben ik wel benieuwd hoe dat gaat en of het ook legaal is, zijn jullie wel een bedrijf ? Een KvK-nummertje zou niet weg zijn.
Desalniettemin is het wel een goed initiatief (of een goede manier om klanten te lokken)