Disk leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
al verschillende malen heb ik dat als ik een gecopieerde film in de harddiskrecorder leg om af te spelen dat hij het niet doet als ik dan verder zoek krijg ik de mededeling disk is leeg terwijl ik zeker weet dat er iets op staat op een andere speler werkt het wel

ik heb de PhilipsHDR3800/31

Andere schijven gebruiken ?
Op de laagste snelheid branden .

Naast de tips van wc2wc is wellicht ook relevant om de gebrande schijf te sluiten ("Finalizen") in het brandprogramma.

Tijs.

Schijf word altijd af gesloten ("Finalizen") en met andere schijjes heb ik dit ook
en brand altijd op de laagste snelheid 6 lager kan ik niet

Apparaat ondersteunt DVD RW en DVD R van +R en -R variant.
Apparaat ondersteunt DVD R DL alleen van +R variant.
Apparaat ondersteunt géén DVD RW DL, zo lijkt het.

Verder is de laatste firmware: R02_22, 2008-11-10
Te downloaden: hier. Lees ook goed het Leesmij / Readme bestand m.b.t. de firmware update.

Verdere tips heb ik niet: Er is geen lijst op de website van Philips die specifiek aangeeft welke brand-media compatible zouden moeten zijn.

Tijs.

Laatst bewerkt:
OK Hartelijk dank zal de firmware uitproberen

En verplaatst van multimedia naar audio/videoapparatuur

niet opgelost maar heb bij philips geinformeerd daar vertelde ze me dat er waarschijnlijk
een defect was heb het toestel ter reparatie aangeboden dus afwachten maar

over dit onderwerp werd mij door iemand het volgende verteld dat als je een film op dvd wil branden en er GEEN audiomap bijstaat dat dan sommige apparaten deze DVD niet herkennen of aanzien als leeg.

ik brand alles met Nero Burning Rom ik sleep alle bestanden naar de Video_TS map
en er staat bij nero al automatisch een Audio_TS Map.
NERO.jpg

PS
heb het apparaat naar de winkel gebracht daar is de nieuwste software opgeplaatst maar dat hielp dus niet werkte nog niet.
ben dus met enkele DVD die er niet op werkte weer teruggegaan ik kreeg dan wel het antwoord ja het is al een oud apparaat (2009) daar kan het ook aan liggen
maar ik heb niet voor niets garantie (had ik voor 4 Jaar bijgekocht) dus ik wacht maar af

Laatst bewerkt:
Disk leeg 2

Hier http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/666959-Disk-leeg heb ik een vraag gesteld daar hij als opgelost stond en van iemand het volgende hoorde daar plaatste maar er niet op gereageerd werd plaats ik het nogmaals

over dit onderwerp werd mij door iemand het volgende verteld dat als je een film op dvd wil branden en er GEEN audiomap bijstaat dat dan sommige apparaten deze DVD niet herkennen of aanzien als leeg.

ik brand alles met Nero Burning Rom ik sleep alle bestanden naar de Video_TS map
en er staat bij nero al automatisch een Audio_TS Map.
NERO.jpg

PS
heb het apparaat naar de winkel gebracht daar is de nieuwste software opgeplaatst maar dat hielp dus niet werkte nog niet.
ben dus met enkele DVD die er niet op werkte weer teruggegaan ik kreeg dan wel het antwoord ja het is al een oud apparaat (2009) daar kan het ook aan liggen
maar ik heb niet voor niets garantie (had ik voor 4 Jaar bijgekocht) dus ik wacht maar af

In tegen stelling tot wat je vermelde dat deze topic de status op opgelost stond was verkeerd gezien.
Je tweede topic maar bij deze samengevoegd.

Jackall

Het klopt idd dat sommige spelers dienst weigeren als er iets anders op staat dan enkel de dvd mappen. Met name Sony is hier erg bedreven in.

In tegen stelling tot wat je vermelde dat deze topic de status op opgelost stond was verkeerd gezien.
Je tweede topic maar bij deze samengevoegd.

Jackall

Het klopt idd dat sommige spelers dienst weigeren als er iets anders op staat dan enkel de dvd mappen. Met name Sony is hier erg bedreven in.

als ik brand staat er een geluidsmap bij of zie ik dit verkeerdNERO2.JPG
en als dit niet zo is kan ik dan zelf in nero een map toevoegen (bijvoorbeeld een geluidsmap van andere film) of werkt dit niet

De map audio_ts is vaak een lege map bij een film dvd.
Bij een audio_ts map kan hier wel wat in staan.

Maar ik bedoelde te zeggen dat er buiten deze twee mappen nog meer staat, dan zijn er spelers die denken dat de dvd niet herkend wordt.
Met name Sony is hier erg vervelend in.

De map audio_ts is vaak een lege map bij een film dvd.
Bij een audio_ts map kan hier wel wat in staan.

Maar ik bedoelde te zeggen dat er buiten deze twee mappen nog meer staat, dan zijn er spelers die denken dat de dvd niet herkend wordt.
Met name Sony is hier erg vervelend in.

is voor dit probleem een oplossing bijv een lege Audio_TS map van een andere film erbij zetten, of gaat dit niet

of weet u wel een oplosssing voor dit probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan