diskette drive geeft foutmelding!

Status
Niet open voor verdere reacties.

pluisje007

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2004
hallo allen,

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

ik heb een floppy in mijn 31/2 disk drive gedaan wil hem openen en hij geeft aan: a:\ is niet toegankelijk onjuiste functie.

wie kan mij helpen?

alvast bedankt
:confused:

Is dit de volledige foutmelding?

Heb je al andere diskette's geprobeerd?
Heb je al geprobeerd de diskette drive uit apparaatbeheer te verwijderen?

Het zou een security policy kunnen zijn, dat kan nog een heel zoektochtje worden maar kijk even bij je systeembeheer tools daar staat de local security policy editor, je moet bij user rights zijn.

Tommy

Laatst bewerkt:
Na wat onderzoek gedaan te hebben is er een goede kans dat het veroorzaakt wordt door spyware/parasieten. Bijna niemand lijkt een oplossing te kunnen vinden... :s

Het probleem doet zich niet voor in safe mode of wel?

Groeten tommy

Om van spyware af te komen: Lees dit bericht goed door en volg de instructies op. Als je na het scannen met Spybot S&D en Ad-aware en je probleem is nog niet verholpen, kun je daar ook je Hijack-this log plaatsen. Dat moet alleen daar, want dan zullen de experts het bekijken. Dus niet in een nieuw topic of hier.

Is niet heel gewoon het kabeltje los?

hoi tommy,

in safe mode doet hij het inderdaad wel, dus ik ben effe adware erover aan het gooien!!

er is een goeie kans dat dat het probleem niet zal oplossen, een schone installatie misschien?

ik ben het probleem wel meerdere malen tegen gekomen, maar het antwoord blijft iedereen schuldig...

helaas

damn, want ik denk dat ik nog geen maand geleden een volle scan heb gedaan.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan