Remy
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 20 nov 2001
Hallo,
even een vraagje voor de Compaq kenners !
Heb een compaq deskpro uit de EP/SB serie geloof ik,
waarbij ik steeds de foutmelding 601 krijg, dat mijn diskette station controller niet goed is.
en vervolgens een foutcode 162 dat mijn 'system options not set' zijn.
In de toch al magere Bios van zo'n compakkie kan ik wel aangeven dat er een 3,5 " 1,44 mb diskette moet worden geregistreerd en dit sla ik ook op in de Bios configuratie, maar na herstart krijg ik weer die melding dat er iets niet goed is met de diskdrive.
Op de site van HP/Compaq wordt je hier niet veel wijzer van ! Verders werkt het systeem goed, cd speler en brander werken allemaal alleen de A-drive is er dus niet.
Heb ook de CMOS al gereset maar ook geen oplossing.
Wie weet er nog een manier om de diskdrive weer te reanimeren !
Alvast bedankt,
Remy
even een vraagje voor de Compaq kenners !
Heb een compaq deskpro uit de EP/SB serie geloof ik,
waarbij ik steeds de foutmelding 601 krijg, dat mijn diskette station controller niet goed is.
en vervolgens een foutcode 162 dat mijn 'system options not set' zijn.
In de toch al magere Bios van zo'n compakkie kan ik wel aangeven dat er een 3,5 " 1,44 mb diskette moet worden geregistreerd en dit sla ik ook op in de Bios configuratie, maar na herstart krijg ik weer die melding dat er iets niet goed is met de diskdrive.

Op de site van HP/Compaq wordt je hier niet veel wijzer van ! Verders werkt het systeem goed, cd speler en brander werken allemaal alleen de A-drive is er dus niet.
Heb ook de CMOS al gereset maar ook geen oplossing.
Wie weet er nog een manier om de diskdrive weer te reanimeren !
Alvast bedankt,
Remy