diskette station

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristof k

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Berichten
233
yo, ik heb al een hele tijd problemen met mijn diskettestation. wanneer ik een diskette wil openen loopt mijn pc vast en even later, krijg ik de melding "deze computer reageert niet" weet iemand heoe dit zou komen. Ik heb ondertussen al windows hersinstallert voor een ander probleem maar het probleem met het diskettestation is gebleven.
 
met hetzelfde floppy of de hele tijd een andere?
 
bijna met elke diskette. soms crasht mijn pc en soms werkt het diskettestation normaal. maar hij geeft soms ook de melding dat de diskettes niet geformateerd zijn
 
Hallo

Reeds deze drive gereinigd ...vervuilde leeskoppen...--> leesfouten????

Of...deze drive eens geruild d.m.v. een werkend exemplaar andere p.c.????

Formatteert deze drive korrekt????

B.i.o.s. settings o.k. ???

Peter
 
neen ik heb nog niets gedaan. ik heb mijn pc nog maar 6 maand en dan denk ik nog niet dat die koppen vuil zouden zijn. maar disketten formateren doet hij wel.
maar aan de bios zal het niet liggen want die heb ik niet veranderd. (toch niet de instellingen die iets te maken hebben met diskettestation)
 
Hallo

Mits deze p.c. nog onder garantie valt......

Vanaf dat je er een schroevedraaier op zit is het in theorie ...bye ..bye garantie ...

Stel dus de "gemakkelijke " oplossing voor ...retour leverancier....

Die diskettes die je hebt kunnen formateren , hebben die ook hetzelfde symptoom????

Mits de summiere info ....zou ook kunnen dat ...de onboard f.d.d. controller p.c. defekt is .........

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan