diskette station

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
mijn diskettestatikon wordt niet weergegeven onder deze comp. Kan dus geen diskette openen.
Toch staat hij als standaard bij diskettestation controllers.
En wordt aangegeven dat het apparaat correct werkt .

hoe los ik dit op¿
b.v.d.
marcel

Doettie het ook niet als je gewoon A:\ intikt?

probeer eens in apparaatbeheer om je diskettestation de installatie ongedaan te kiezen en dan weer opnieuw op te starten.

hij staat ingeschakeld.... bij apparaat beheer, ik zal hem ff een keer verwijderen.
dit alles is ontstaan na nieuwe instal. van xp.....

Even proberen !!

Schakel je PC uit , plaats een geformateerde diskette in je drive. Start de PC op. Kijk naar het ledje op de floppy drive. Gaat dit aan ????

helaas Rudi,

ook bij opstarten,, met een floppy zie ik geen ledje branden.

inside

PC open gehad ?

Lijkt inmiddels op gebrekkige stroomvoorziening....

bedankt voor jullie snelle reacties .....
maar nee ik heb de pc nooit opgemaakt........ alleen xp heb ik overheen gezet, zonder een format.
dit in verband met een opstart probleem waar een reboot met xp cd ook niet lukte.

Geplaatst door brwga000
hallo aartvg

IK heb dezelfde vraag gesteld niet 1marcel....

sorry

1marcel al doe je een disketten er in en je gaat naar a: gaat het lampje wel even branden of helemaal niet

anders is hij kapot of er is iets niet goet met de kabels

Moederboard

Ik vrees voor een update van de moederboardfirmware...
XP en zeker met SP2 is K van de B....

Groets, jas.

had juist problemen,,, door een update van sp2

hierdoor zit ik nu weer helemaal op 0
en alles opnieuw installeren bepaalde proggies heb ik nu eenmaal op een floppy staan. Nu zelfs dat kan ik niks mee beginnen.
Maar inderdaad zal eerst maar een update moeten doen, misschien dat dat helpt

zou al blij zijn dat die A: kon vinden, maar dat doet hij dus niet, terwijl het wel in apparaatbeheer staat, als standaar diskette.

systeemherstel

Probeer eens systeemherstel om SP2 ongedaan te maken en kijken of het wel werkt ??

Groets, Jas.

ik was misschien niet duidelijk,
maar juist bij update van sp2 had ik problemen gekregen, en moest daarom xp er opnieuw opzetten, met als gevolg dat alle bestanden dus kwijt waren.
Met dat kan ik nu leven ( hele dag chaggie )
nu fris beginnende om alles er weer op te zetten , zie ik mijn a diskette station niet meer.

juist die heb ik ff nodig om oude proggie te installeren.

groeten Marcel

sp2 heeft hij er al af na die nieuwe instalatie omdat hij problemen had met sp2:8-0:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan