diskette...

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwaar

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2003
Hello,

Zit met een probleempje,mischien stel ik een domme vraag maar hier komt ze dan:

Heb de map favorieten op diskette opgeslagen, graag zou ik weten hoe ik deze data terug op de harddisk kan zetten wanneer bevoorbeeld dat bestand eens moest verloren gaan.

Alvast bedankt voor de moeite.

:thumb: :thumb:

Ik maak ook altijd een backup van mijn favorieten, en kopieer/plak deze altijd over de bestaande map heen (na een herinstallatie) zodat ik alles behou qua favorieten

dus volgens mij kun je de map gewoon kopieren/plakken op de plek waar die hoort (wat afhankelijk is van je windows versie)

windows XP: C:\Documents and Settings\jenaam

Windows 98: c:\program files\

Beste dank, devilisch, dus je bedoeld dat ik dan op de map "favorieten" in de verkenner moet R klikken en de gecopieerde diskette dan moet "plakken"

Sorry hoor, ik ken er nog niet zoveel van.

:o :o

Jup,

ga naar je diskette en kopieer de map die je daar hebt (selecteren en dan ctrl+c) dan ga je naar C:\program files (voor windows 98) en dan ctrl+v

diskette

Thanks aan Devilisch,heb weer wat bijgeleerd.

:) :D

Hoi, het zijn de favorieten van Internet explorer neem ik aan? Zelf doe ik het zo: in internet explorer klik op bestand> dan importeren en exporteren>volgende>dan kies je wat je wilt doen, importeren of exporteren>Daar kies je waar je ze wilt zetten met bladeren>dan geeft hij al je favorieten aan, dus volgende>Voltooien en alles oke. Om terug te plaatsen duid je favorieten importeren aan en de maap waar ze staan.
Dit is makkelijker dan knippen en plakken vind ik zelf.

Groetjes

Re: diskette

Geplaatst door edwaar
Thanks aan Devilisch,heb weer wat bijgeleerd.

:) :D

Inderdaad khk, nog een goede en gemakkelijke manier om het diskettebestand terug te zetten.

Veel thx. voor je reply.

:thumb: :thumb: :thumb:

Sorry khk, heb op de verkeerde quote geklikt.

Het bovenstaand antwoord van mij moet dus bij oderstaande quote te staan.

Geplaatst door khk464
Hoi, het zijn de favorieten van Internet explorer neem ik aan? Zelf doe ik het zo: in internet explorer klik op bestand> dan importeren en exporteren>volgende>dan kies je wat je wilt doen, importeren of exporteren>Daar kies je waar je ze wilt zetten met bladeren>dan geeft hij al je favorieten aan, dus volgende>Voltooien en alles oke. Om terug te plaatsen duid je favorieten importeren aan en de maap waar ze staan.
Dit is makkelijker dan knippen en plakken vind ik zelf.

Groetjes

:o :o :o

Laatst bewerkt:
Geen probleem, als we maar geholpen worden,:thumb:

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan