disney.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister 9

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Berichten
648
Hoi,

Kunnen jullie disney.com nog bereiken? Ik krijg de melding: "de pagina kan niet worden weergegeven?" Alvast bedankt voor het proberen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Werkt hier ook niet.

EDIT: Hier doet hij het nu wel weer
 
Laatst bewerkt:
Zoals jij het typt werkt het niet.
Als ik er een E bij doe dan werkt het perfect.:eek:
 
Zoals jij het typt werkt het niet. Als ik er een E bij doe dan werkt het perfect.
?? dat is wel wat anders , dat is niet de site hoor, dat is een nep site!
 
Dat begrijp ik, maar dat is de site niet. Die is echt disney.com zonder e. Maar dan week ik dat het niet aan mijn computer ligt. Enig idee waar het aan kan liggen dat de site niet meer te bereiken is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier doet ie het gewoon hoor.
Zoals je kunt zien inmiddels ook bij Krugar weer.:)
 
En zonder e kan ik het ook zien. 18.12 uur laatste update.
 
Bij mij doet ie het nog steeds niet. (Zie bijlage)

VET naatje. Hoe kan het dat ie het bij jullie wel doet en bij mij niet?
 
Nope. De server is waarschijnlijk eventjes down. Dit heb ik weleens vaker gehad.
 
ik moet wel even zeggen dat ik dit persoonlijk een beetje zinloze vragen vind. Je kunt toch niet elke keer als een site offline is gaan vragen of dat bij iemand anders ook is. Als je vaak op disney.com komt dan weet je wel dat ze soms problemen hebben met hun server. Als dan de site nog geen 2 of 3 uurtjes niet meer werkt, meteen rond gaan vragen of dat bij iemand anders ook is. Vind ik een beetje overdreven
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heerlijk, die vriendelijke mensen. Maar jongens, bedankt voor jullie moeite. Ik probeer het morgen nog maar een keertje.

Fijne avond, en nogmaals bedankt.
 
@Pancamo

Erger nog, als je nog vaker op de .org site komt weet je dat er meerdere mirrors achter zitten en met een simpele F5 een andere mirror te pakken hebt.
....
 
Zouden alle posters waarvan ik het bericht aangepast heb voor de grap de eens rap willen gaan lezen.:evil:
 
[Mieren**** mode]
letterlijk gelezen heeft geen van de posters de huisregels overtreden.

De vraag was of de site beschikbaar was.
Hierop is een aantal keren gereageerd.

Ik zal dat aan de hand van het (waarschijnlijk) door jou bedoelde gedeelte uitleggen.
In een ietwat andere volgorde dan in de regels staat maar de strekking blijft hetzelfde.

Warez:
* Naar warez mag je nooit vragen!

Is niet gedaan. er is gevraagd of de betrokken site online was

* Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).

Het was geen link naar warez het was een url naar een lijst met bestandjes die op hun beurt weer verwezen naar wares... Dus de link zelf niet

* Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma), maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

Dit betreft geen link naar een warez programma

* Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.

Dingen waar je een licentie nodig hebt valt het ook niet onder want het systeem is onder GPL. en dus ook de bestandjes die op die site stonden.

Nu ik deze post heb geschreven zou je kunnen zeggen dat de 1 na laatste regel is overtreden maar zelfs dat is niet waar want op http://www.disney.com is geen enkele warez programma te downloaden :)
[/Mieren**** mode]

Bij deze heb ik wel een ongeschreven regel in elk forum overtreden.........

Ga nooit in discussie met een Moderator... dat win je niet :)
 
Goh ik dacht al, ik kon me niet herinneren dat ik gereageerd had op een topic met de naam 'Disney.com'
 
Tja ik vind deze materie wel een beetje moeilijk.
Maar om te vragen of een site wel of niet werkt lijkt mij een normale vraag.
Ik zou zelfs niet eens weten welke site dan niet onder warez valt.
Ook een beetje raar dat de ene mod. wel een antwoord geeft en de tweede mod.geeft een negatief advies.

Warez is en blijft dus moeilijk. Maar we zullen het hier wel horen neem ik aan.
In iedergeval probeer ik mij aan de regels van dit forum te houden, dat zal niet altijd makkelijk zijn maar ik doe mijn best. Ik denk dat de anderen dit ook doen, maar zo af en toe zal er wel eens iets aan onze aandacht ontsnappen.

En natuurlijk zijn daar de mods dan weer die ons wel weer op het juiste pad helpen.
 
Geplaatst door puppie
Ook een beetje raar dat de ene mod. wel een antwoord geeft en de tweede mod.geeft een negatief advies.
Ik geef als Mod gewoon een antwoord, zonder dat ik ook maar iets kenbaar maak over het adres van de site.
Dit was wel duidelijk het geval in het eerste en meerdere berichten.
Ik bedoel iedereen weet dat er voor een adres WWW moet staan.;)

Als iemand een "half" adres plaats met alleen naam.org, dan is de echte link makkelijk gemaakt.
Daar het hier om een duidelijke warez link ging, is dit aangepast door de betreffende Mod.
 
......
255.255.255.255 mag dan dus wel ;):evil: ;)
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Ellasar
......
**.**.***.*** mag dan dus wel ;):evil: ;)
Hoever wil je hier iets uit gaan proberen.:evil: ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan