Disney Rollercoaster werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans.hofman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2002
Dit spel werkt niet omdat er geen 3D versneller zou zijn.
Heb test prog gedaan en inderdaad geen 3D versneller. Wat kan ik hier nu nog aan doen ? Alle gegevens videokaart Diamond Viper 770 32MB staan er bij.
Spel vereist maar 8MB video Ram dus dat kan het niet zijn.

Bijlagen

• 3d versneller.jpg
    3d versneller.jpg
    65,2 KB · Weergaven: 17
Probeer het eens met de nieuwste DirectX en de nieuwste drivers voor je videokaart.

Nieuwere drivers

Heb Direct 8 al geinstalleerd. Maar waar haal ik de juiste driver voor de Diampond Viper Uotra 770II 32 MB vandaan ? Bij de upgrade van 98SE naar W2K koste mij dit ook al veel moeite info staat in de bijlage.

De nieuwste DirectX is 9.0d. Op het plaatje zag ik dat het een Nvidia TnT2 was, dus het lijkt mij dat je drivers van http://www.nvidia.com nodig hebt.

Drivers

OK dus ik neem de keus GeForce and TNT2 en het OS platform. Mar waar haal ik dan DirectX9 vandaan ?

Oh, heb het al gevonden bij Microsoft. Maar waar kan je dan zien welke DirectX versie er nu in zit ?

Kan spel nu wel installeren. Zie in settings Display dat het Direct X8a is zal dan nog eens naar 9 kijken. Geeft dat veel verbetering ?

Ik denk niet dat je geen verschilt zult merken. Alleen de nieuwste videokaarten en spellen maken gebruik van de nieuwste functies van DirectX.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan