Display adapter en Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul Postma

Verenigingslid
Lid geworden
25 apr 2003
Berichten
266
Ik heb onlangs Vista Ultimate geinstalleerd.
:eek: Daarbij ook drivers voor de videokaart (NVIDIA GeForce 7300 LE).
Hoe kan ik op mijn twee monitoren aparte achtergronden installeren.
Binnen XP kon dat wel, maar bij Vista is me dat nog niet gelukt.
Iemand enig idee-tip-truc?
 
Dat kon in xp met de software van nvidia... Zit er in de Vista driver niet meer tussen, is misschien niet compatibel geweest met vista. Misschien komt t in een later versie nog?
 
Die wordt gewoon ondersteund door de nVidia Vista drivers, die je hier vind, had je die ook al geïnstalleerd?
 
Die wordt gewoon ondersteund door de nVidia Vista drivers, die je hier vind, had je die ook al geïnstalleerd?

De functie waar Paul het over heeft is de Nview Desktop Manager. Waarbij je dus verschillende profielen kunt instellen en voor elke desktop (monitor) een andere achtergrond kunt kiezen. Ik heb de Officiele drivers van Nvidia geïnstalleerd (100.65 Waar jij heen linkte) en ik heb de Desktop Manager ook niet meer... Vandaar dat ik zei dat die functie misschien niet door Vista ondersteund wordt en dus geschrapt is door Nvidia. Misschien (ik hoop het) gaan ze die in de latere versies er weer bij doen, ik was er zelf ook wel erg blij mee namelijk.

Maareh na ff snuffelen vond ik dit. Voor Vista helaas alleen nog als Beta maar je weet het nooit misschien draait t wel perfect. Ik ga het in ieder geval zelf ook even proberen.

Paul, misschien bied dit programma ook uitkomst voor jou. Laat het maar even weten.
 
Beste BJPVW en Lange Pier.
Ik had de bedoelde NVIDIA-drivers al geinstalleerd en mis inderdaad de Desktop Manager.
Die zit er (nog niet) bij, blijkbaar.

De link naar UltraMonitor heeft de oplossing gebracht. BJPVW: dank je.

Luitjes: dank voor het meedenken.
Het is vooralsnog (voorlopig) opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan