Dit had ik kunnen weten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Confictius

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
Berichten
2.366
Vandaag van een collega een "nieuwe HD gekocht en bij thuiskomst meteen in mn bracket geschoven. Pc aan om er daarna achter te komen dat het niet de beloofde 300GB maar "slechts" 120GB is.

Pc in de slaapstand, bracket eruit, pc weer aan. Eerst een melding over het feit dat er iets niet opgeslagen kan worden omdat een schijfstation niet gevonden is (klinkt logisch) , daarna nooit geen geluid meer uit mn boxen. Melding van WinAmp over drivers en zo.

Pc uit, pc aan, probleem opgelost.

Les 1: monteer en verwijder NOOIT hardware in de slaapstand :eek:

Doe er je voordeel mee. :)
 
vrij logisch toch, het uitzetten van je computer is een must en ook de stekker er uit halen. Er kan donders veel stroom op de kast staan.

En ben je nou genept door je eigen collega? :eek: :rolleyes:
 
Lijkt me niet, retour afzender! Ik had toch nog niet betaald, dat stond voor morgen op de agenda :D
 
Ik weet het niet zeker maar volgens mij moet je Win XP servicepack 2 hebben om meer dan 120 GB schijven te gebruiken.
 
Da's allemaal in orde. De schijf is niet groter dan 120gb. Staat er met grote letters op, had de collega ook kunnen zien..:D
 
Misschien wist hij het wel en wilde hij jouw in de maling nemen:p
 
En morgen hoor je dat hij wel 300Gb haalde op de schijf, was ie vergeten dat ie compressie gebruikte :eek:

btw ze hebben in XP een leuke optie om veilig hardware te verwijderen
 
Laatst bewerkt:
Die optie ken ik, maar die is niet voor een HD in een bracket, wel voor een externe op usb. Is 't niet? :rolleyes:

Overigens is het ding omgeruild voor een 300GB
 
goeie ruil dunkt me :D


Ja ik heb een bracket inderdaad via usb angesloten. Met een converter IDE > USB. Ideaal ding trouwens en ze kosten weinig
Had ik er even bij moet vermelden
Bij deze nog even...:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan