Dit programma heeft bekende compatibiliteitsproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

demolove

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2013
Berichten
5
Een tijd geleden heb ik sims 2 eraf gegooid omdat mijn computer erg traag was. Dit bleek niet de oorzaak te zijn, dus nu wil ik sims weer installeren, maar het lukt niet meer.

Ik heb nu alleen het standaardpakket erop zitten en ik krijg de volgende melding:

dit programma.png

Online naar oplossingen zoeken geeft geen resultaten. Bij het opstarten krijg ik de volgende melding:

Naamloos.png

Ik heb Ccleaner gedaan en met RevoUninstaller gecontroleerd of er nog iets van sims op de PC stond, maar dit was niet het geval.

Wat kan ik doen?
 
Ga naar Start > Typ in het zoekvak de sims 2 > eigenschappen > compatibilliteit > vink "Dit programma uitvoeren in compatibilliteitsmodus voor:" en test even welke 't wel doet. Eenmaal klaar, klik op Toepassen en vervolgens op OK.

Misschien lukt dit, dus probeer het even.

Groeten, xp2
 
Heb ik geprobeerd, maar helpt niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke, dat is erg vervelend... Ik kan je dan helaas niet verder helpen dan.

Groeten, xp2
 
Even checken wat er in jouw lijst geïnstalleerde programma's staat.

Open Kladblok. Klik op Start → Alle programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
Kopieer onderstaande code:

@echo off
If Exist %UserProfile%\desktop\installedprogs.txt Del %UserProfile%\desktop\installedprogs.txt
regedit /e %systemdrive%\regexport.txt "HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall"
find "DisplayName" %systemdrive%\regexport.txt >%systemdrive%\regprogs.txt
for /f "tokens=2 delims==" %%a in (%systemdrive%\regprogs.txt) do echo %%~a >>%systemdrive%\installedprogscba.txt
sort < %systemdrive%\installedprogscba.txt > %UserProfile%\desktop\installedprogs.txt
del %systemdrive%\regexport.txt, %systemdrive%\regprogs.txt, %systemdrive%\installedprogscba.txt
start notepad %UserProfile%\desktop\installedprogs.txt


Sla dit op het bureaublad op als installedprogs.bat. Rechtsklik → Uitvoeren als Administrator
Post dit log.
 
Ik heb het een paar keer geprobeerd en opgeslagen als txt bestand met ANSI codering. Klopt dit?

Ik krijg bij het openen de melding:
Kan het bestand niet vinden.

Wat betekent dit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vreemd. Ik heb het getest , opgeslagen als een .bat bestand (niet als een .txt bestand.) en het werkt gewoon.
Wat te proberen is, is %systemdrive%\ te veranderen in c:\ in de code.
Lukt het dan nog niet, proberen we iets anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan