Dit programma reageert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jodocus

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
151
Zie titel, deze melding krijg ik nogal eens te zien op mijn nieuwe computer welke ik nu zo'n half jaartje heb. Op mijn vorige computer kwamen deze meldingen vrijwel nooit voor.

De meldingen worden door allerlei programma's veroorzaakt, dan de één dan de ander. Het programma opnieuw opstarten is tot nu toe altijd voldoende geweest op de zaak weer op gang te krijgen. Maar is toch knap irritant aan het worden. Alle programma's + Windows zijn up to date. Hardware is voorzien van de nieuwste drivers.

Bovendien vind ik deze computer niet sneller dan mijn vorige (2.1 Ghz met 512 RDRAM 1066 mhz).

Is het mogelijk dat de groote hoeveelheid geheugen (2Gb i.v.m. mijn videowerk) tegenwerkt. Ook heb ik geen ervaring met het AMI-Bios.

Heeft iemand een oplossing voor de vele "hangers". Zijn er speciefieke BIOS instellingen waar ik iets extra's mee moet doen ??
 
Kijk eens bij Systeembeheer/Computerbeheer/Logboeken.
Zowel bij systeem als toepassing. Misschien wordt je nog iets wijzer waarom de applicatie stopt.
 
Hallo Elisa, in het toepassingen logboek kom onderstaande medling vaak voor:

"Windows heeft het register van gebruiker XXXXXXX opgeslagen hoewel een toepassing of service tijdens de afmelding van het register gebruikmaakte. Het geheugen voor het register is niet volledig beschikbaar. Het register wordt uit het register verwijderd wanneer het niet langer in gebruik is.

Dit wordt mogelijk veroorzaakt door services die als een gebruikersaccount actief zijn. Probeer om de services zodanig te configureren dat deze als LocalService- of NetworkService-account worden gestart."

Het is niet helemaal duidelijk wat hiermee bedoelt wordt.
 
Nou, eerlijk gezegd kom ik die melding ook vaak tegen en ik weet nog steeds niet waarom. Alles loopt prima :) Heb je totaal niets kunnen vinden m.b.t. jouw problemen?
 
Hier heb ik er nog één, ACDSEE 8 heeft er nogal veel mee te maken, maar van de inhoud wordt ik niet veel wijzer.

"Vastgelopen toepassing: dvdpro.exe, versie: 2.4.0.868, vastgelopen module: hungapp, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x00000000."

Ik heb toch steeds nog het idee dat het geheugen er iets mee te maken heeft, niet dat van mijzelf hoor.
 
ACDsee betekent fotobewerking en dat kan heel zwaar belasten maar je hebt flink wat geheugen.
Ik ben niet technisch genoeg..........virtueel geheugen misschien niet groot genoeg?

Jouw error slaat op veel programma's.
Kijk zelf maar eens
HIER
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Jodocus
Hier heb ik er nog één, ACDSEE 8 heeft er nogal veel mee te maken, maar van de inhoud wordt ik niet veel wijzer.

"Vastgelopen toepassing: dvdpro.exe, versie: 2.4.0.868, vastgelopen module: hungapp, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x00000000."

Ik heb toch steeds nog het idee dat het geheugen er iets mee te maken heeft, niet dat van mijzelf hoor.

Ik vermoed dat het niet aan je geheugen ligt. Je hebt ACDsee EN dvdpro. Dvdpro is een ripperprog en dat zal botsen met acdsee. Gooi 1 van de 2 eens weg,en probeer nog eens dan.
 
Dvdpro is een ripperprog en dat zal botsen met acdsee. Gooi 1 van de 2 eens weg,en probeer nog eens dan.
Ik wist niet dat dit kon :confused: Ze zijn zo uiteenlopend als programma :8-0:
 
Geplaatst door Elisa
Dvdpro is een ripperprog en dat zal botsen met acdsee. Gooi 1 van de 2 eens weg,en probeer nog eens dan.
Ik wist niet dat dit kon :confused: Ze zijn zo uiteenlopend als programma :8-0:

Dat is inderdaad zo, maar alle 2 werken ze grafisch, en het zou dus wel eens kunnen dat ze botsen. Acdsee, is volgens mij, op XP toch niet zo geschikt vind ik. Ik zeg natuurlijk niet dat dit de oplossing is. :)
 
@vanzwam: Bedankt voor je uitleg. Ik ben benieuwd of het helpt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan