dit programma reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

enielk

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2008
steeds vaker krijg ik als ik op internet zit de melding"" dit programma reageert niet"" ""programma nu beeindigen"" fout rapport verzenden daarna meest recente browsersessie hervatten.. ??? weet iemand hoe ik dat kan oplossen en waardoor komen deze meldingen??

Laatst bewerkt door een moderator:
Je surft niet naar een 'programma', je surft naar een website. Waarom geef je geen antwoord op mijn 2e vraag?

Sorry ben niet zo''n kenner iedere willekeurig website dan explorer

Tja, er zijn er een stuk of tig en elke heeft welke zin eigen troubleshootmogelijkheden. Als je niet specifieker kunt zijn dan wordt het lastig. Enige algemene dat zin heeft om nu te adviseren is het opruimen van de harddisk(s) (schijfopruiming), het draaien van een tool als Ccleaner en het gebruik van een tooltje als Mbam.

je gebruikt internet explorer? welke versie gebruik je hiervan?

Ehh, ik heet geen modag, maar goed dat terzijde. Idd. de posting van enielk waarin hij dat schrijft betekent dat hij iedere andere browser genruikt dan Explorer.

Sorry gast0225 :P.
Ik kan niet opmaken uit de topic dat hij iedere andere browser dan internet explorer bedoelt, laten we dit maar afwachten :)

Beste Mensen sorry voor de verwarring maar ik gebruik Internet explorer 8

Idd. wat minder helder, want zoals je het redigeerde (op een vergeten woordje na) betekende het alles behalve IE, maar goed, het is nu helder. Ik ga er vanuit dat alle updates van Windows en ook die van IE 8 geïnstalleerd zijn?
Begin dan eens met het kiezen van het tandwieltje (rechtsboven) in IE, daarna 'internetopties', daarna 'geavanceerd' en vervolgens kies je 'opnieuw instellen'.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan