dit programma word geblokkeerd vanwege compatibiliteitsproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0167

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2009
Help!

windows 7 professional 64 bit draai ik op mijn computer. Als ik McFee wil installeren op mijn computer, die i kvan mijn vader gehad heb, een LEGALE versie, dan geeft hij die error. wie kan mij helpen?

longestever

ps weten jullie een goed (gratis) antie spyware programma?

dan heb ik een oudere versie. weet u nog een goede antivirus en spyware?

avast free edition is een goede keus.
ben nu zelf aan het testen met comodo i-net security (freeware) en die werkt ook wel goed.

verder zijn avg free, avira free,microsoft security essentials (ben ik niet erg over te spreken),panda cloud free ook wel goede antivirussen.

mijn voorkeur gaat uit naar avast. goede bescherming, goed uiterlijk, (nu ook nl te krijgen), en goede virus detectie die 1 of meer x per dag geupdate wordt. (rising antivirus 2010 free edition of elke andere versie van rising antivirus raadt ik niet aan. na overstap van rising naar avast, sloeg avast helemaal op tilt door het aantal virussen op mijn pc die rising gewoon doorliet. (110 virussen:eek:) dus die raadt ik af)

verder verdiep je eens in gratis antivirus programma's en lees eens een aantal reviews van de programma's.

maar blijft jouw keus.

we horen graag welke je hebt genomen en welke je goed bevalt.

succes:thumb:

ik ben zo gehecht aan mcfee..
ik snap niet waarom hij hem niet pakt. hij kan windows 7 aan.. op laptop lukte het wel. ook windows 7 64 bit professional

Je bent zeker dat die laptop ook 64-bits is? Ik heb trouwens nog nooit zo'n melding gezien op mijn Win7 Prof 64-bits. Ik krijg eerder de vraag of het programma goed werkt en of ik het alsnog wil proberen in een compatibiliteitsmodus.

Heb je het al eens geprobeerd in een compatibiliteitsmodus?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan