henkhoogerbrug
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 sep 2008
Ik heb een vreemd probleem en weet niet waar het door komt, hoop dat jullie me wijzer kunnen maken. Alle koppelingen werken, maar het vreemde is dat ik bij Link2 op het gehele oppervlak van de div kan klikken en bij Link1 alleen maar op het woord Home of op de rand van de div (wat niet de bedoeling is).
In firefox werkt het wel goed, maar daar heb ik het probleem dat link4 en link5 weer niet volgend de volledige hoogte en breedte worden opgemaakt.
Ik heb in een Index.php bestand een include functie gebruikt om mijn menu structuur te includen (de inhoud wordt in de div content getoont). In het menu bestand heb ik de volgende code (link1 werkt niet en link2 werkt wel):
In een extern css bestand heb ik het volgende:
Zodra ik de css van Link1 wijzig met een background-color werkt het wel, ik kan dan op het volledige oppervlak van de link klikken.
In firefox werkt het wel goed, maar daar heb ik het probleem dat link4 en link5 weer niet volgend de volledige hoogte en breedte worden opgemaakt.
Ik heb in een Index.php bestand een include functie gebruikt om mijn menu structuur te includen (de inhoud wordt in de div content getoont). In het menu bestand heb ik de volgende code (link1 werkt niet en link2 werkt wel):
HTML:
<div id="Link1">
<a title="Home" href="Index.php?pagina=Home">Home</a>
</div>
<div id="Link2">
<a title="Pagina2" href="Index.php?pagina=Pagina2">Pagina2</a>
</div>
In een extern css bestand heb ik het volgende:
Code:
#Link1 a{
position:relative;
top:85px;
left:30px;
height:25px;
width:80px;
display:block;
border:1px dashed #333;
}
#Link2 a{
top:140px;
left:70px;
}
Zodra ik de css van Link1 wijzig met een background-color werkt het wel, ik kan dan op het volledige oppervlak van de link klikken.
Code:
#Link1 a{
top:85px;
left:30px;
background-color:yellow;
}