div. websites niet te bereiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

runninggirls

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2002
Berichten
16
pas een nieuwe pc geinstalleerd, kan veel sites niet bereiken. oa. de downloadsites van microsoft, de sites van bravenet,google en nog veel meer sites die aangeven kan de zoekpagina niet openen of website niet bereikbaar....
ik maak gebruik van Chello...
Weten jullie wat het probleem is?

(wilde een smiley invoegen...maar ook dat lukt niet...kan de pagina niet vinden....'
 
Mogelijk moet je even de netwerkkaart vernieuwen:

Klik (voor Windows95/98/98SE/ME) op start - uitvoeren, typ hier WINIPCFG en klik op Ok. Klik hier op alles vrijgeven en vervolgens op alles vernieuwen.
Voor WindowsNT/2000/XP ga naar start - uitvoeren, typ hier CMD en klik op Ok. In het zwarte DOSscherm typen IPCONFIG /RELEASE gevolgt door enter. En vervolgens typen IPCONFIG /RENEW gevolgd door enter.

Qua smilies, lees dit
Handmatig kijk hier
:)

Kan dus wel aan Chello hebben gelegen gezien het tijdstip van jouw post, Hendricus meldt: citaat ''Vandaag was chello weer een uur plat, tussen 13 en 14.30 uur. ( of zouden ze de siësta ingevoerd hebben?)'' einde citaat, topic
 
Laatst bewerkt:
dit helpt helaas niet....zelf vermoed ik iets met DNS Server...weet het nog niet op te lossen...
 
Nog bedankt voor het snelle antwoord, kon niet eerder inloggen...ook dat lukte niet (meer)...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan