Diverse foutmeldingen tijdens opnieuw opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Ik had al wat problemen met W7 die een paar items verderop staan, maar nu krijg ik opeens foutmeldingen en ik vraag me af of het een met het ander te maken kan hebben? Bij afsluiten - opnieuw opstarten kreeg ik opeens de volgende meldingen:

1e melding: "Wachten op hidden_d3d window. Programma verhinderd opnieuw opstarten computer. Foutcode: 0x01833c75".
2e melding: "LogiApplication Monitor Wnd: SetPoint.exe-toepassings....".
3e melding: "De instructie op 0x01833c75 verwijst naar geheugen op 0x00720078 een lees of schrijfbewerking op het geheugen is mislukt: read".

Op beide foutmeldingen gegoogled, maar deze zijn allebei niet te vinden. PC heeft altijd prima gedraaid op W7 maar nu krijg ik het een na het ander, en hoop dat iemand raad weet.

De 2e melding leek mij van Logitech Setpoint te komen dus dat heb ik maar verwijderd. Nu werkt opnieuw opstarten weer, behalve dat er tijdens het opstarten linksboven in het scherm een of andere melding voorbij vliegt. Dat gaat zo snel dat het niet te lezen is.

Laatst bewerkt:
Zet eerst is een systeemherstelpunt terug naar een datum waarop de PC nog goed werkt.
Dit is meestal wel de oplosing om vage problemen op te lossen.

Al gedaan. Nu werkt opnieuw opstarten weer, behalve dat er tijdens het opstarten linksboven in het scherm een of andere melding voorbij vliegt. Dat gaat zo snel dat het niet te lezen is. Alle problemen zijn begonnen toen mijn schermbeveiliging de geest gaf zoals ik een paar items verder omschreven heb. Helaas weet niemand daar raad op. Kan iemand mij wel vertellen hoe ik die melding kan zien die bij het opstarten heel even opflitst?

Als ik niks doe op mijn pc en ik kijk bij taakbeheer - processen zie ik staan: 56 processen, en het processorgebruik staat dan even op 0, maar gaat ca. iedere 20 seconden naar 50 tot 70 %. Houdt dit in dat er op de achtergrond iets blijft draaien?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan