Diverse foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eugeny69

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jul 2010
Hallo,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik kreeg een melding om Avast! up te daten. Na herstart begonnen de problemen. Na Avast klikken krijg ik de melding: Toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie v/d toepassing onjuist is.

Ineens kreeg ik bij het openen van IE een foutmelding In Internet Explorer is een fout opgetreden.. enz
Wanneer ik op fouten opsporen klik, krijg ik een vermelding:De meest recente browsersessie is onverwachts gesloten, optie meest recente sessie herstellen of naar startpagina gaan. Klik ik op een van die opties, krijg ik een foutmelding: In RealUpgrade Launcher is een fout opgetreden..enz.
Zelfde probleem bij Outlook Express 6: na het openen een foutmelding: In msimn.exe is een fout opgetreden...
En ook als ik o.a. Incredimail wil downloaden, is daar ook een fout opgetreden.
Scan gedaan via Malwarebytes: elke x 9 infecties die zich niet laten verwijderen, CWShredder vind helemaal niks.
Ook openen zonder invoegtoepassingen geeft hetzelfde resultaat en systeemherstel leverde ook geen resultaat, Avast update was niet te vinden.

Vergeef deze leek als het een beetje langdradig overkomt.. :confused:
Maar begrijpelijkerwijze word ik er helemaal :evil: van.
Mozilla is nu m'n standaardbrowser omdat ik IE niet meer open krijg.

Wie weet raad?
Eugeny

Laatst bewerkt:
Sowieso Firefox als standaard browser houden, die is veiliger en sneller. En is minder vatbaar voor virussen.

Het probleem is na het updaten van Avast begonnen, dus stel ik voor om Avast eerst maar eens te verwijderen en dan te kijken hoe het dan loopt.

Probeer (als je het nog niet hebt) via Firfox Ccleaner te downloaden laat die alle troep maar opruimen en ook je register eens opschonen !wel backup maken van register kan hij voor je doen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan