Diverse problemen met PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactie op Alfred2,

Bedankt voor de moeite om mij te adviseren.

Ik ben wel uiterst voorzichtig met BIOS-drivers. Ik zie vooralsnog teveel verschillen in de specs om het 'zo maar' te doen. Ik denk er eens over na. Afgezien van de grote vraag natuurlijk: Lost het mijn problemen op??
BIOS-update.png BIOS-update-1.png BIOS-update-2.png

En zo dapper is het niet hoor. Toen ik nog met Windows 10 werkte op deze (pas 9 maanden oude) pc, toen kon ik al lezen dat TPM ondersteund werd en dat de processor actueel genoeg was. En als je dan toch een kale install (paar weken geleden) uit gaat voeren, dan maar direct Windows 11. Naast de genoemde problemen die ik dus ook al met Windows 10 had, werkt Windows 11 probleemloos.

En bij het kopen van zo'n extreem goedkope licentie zitten toch ook wel en ogen lees ik zo.....
 
Reactie op VDK_P

Zo, allemaal Mega Honourable Senior Members, wat een eer :)

Had ik inderdaad even kunnen zeggen. Maar uit de specs is ook weer niet af te leiden dat ik 'niet' met Windows 11 werk.

Toen ik nog met Windows 10 werkte op deze (pas 9 maanden oude) pc, toen kon ik al lezen dat TPM ondersteund werd en dat de processor actueel genoeg was. En als je dan toch een kale install (paar weken geleden) uit gaat voeren, dan maar direct Windows 11. Naast de genoemde problemen die ik dus ook al met Windows 10 had, werkt Windows 11 probleemloos. Dus... CPU wordt naar mijn menig wel ondersteund...
 
Reactie op Senso...


Ja, heel nobel dat je zelf veel moeite gedaan hebt om anderen weer te kunnen helpen. Ik heb het al een paar keer eerder gezegd. Veel lof voor jullie en nogmaals, door de vele goede ervaringen ben ik een paar jaar geleden lid geworden. Helpmij heeft mij zeer vaak heel goed geholpen.


Je zegt oa: Ja, hun taal is soms anders maar dat is logisch. Ik vind dat niet zo logisch. Eerder heb ik al uitgebreid uitgelegd dat je je taalgebruik aan moet passen aan de doelgroep, anders schiet je je doel voorbij. Maar goed, makkelijk praten misschien....

I.v.m. met je opmerking "Ik vond het wel vreemd dat je het over W11 had. Wat toen dacht ik, dan kun je toch wel enkele (nieuwe) problemen verwachten", plak ik even het stukje tekst hieronder die ik al naar 2 collega's van je gestuurd heb.


"Toen ik nog met Windows 10 werkte op deze (pas 9 maanden oude) pc, toen kon ik al lezen dat TPM ondersteund werd en dat de processor actueel genoeg was. En als je dan toch een kale install (paar weken geleden) uit gaat voeren, dan maar direct Windows 11. Naast de genoemde problemen die ik dus ook al met Windows 10 had, werkt Windows 11 probleemloos. Dus... "
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan