Diverse problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sonniez

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2007
Hallo

Ik heb een nwe laptop met Windows Vista.
De 1e keer dat ik Messenger had geinstalleerd kon ik plotseling niet meer op internet (ondanks perfecte verbinding) en niet op MSN ivm firewall/proxy-instellingen. Vervolgens heb ik system restore gedaan. Nu kon ik weer op internet. Vervolgens weer msn geinstalleerd maar blijf foutmeldingen krijgen omtrent firewall/proxy instellingen.
De firewall is het niet.
Vervolgens ben ik naar de proxy-instellingen gekeken maar die zijn leeg. Klopt dat? Zo nee, hoe weet ik wat ik hier moet invullen?
Ook heb ik de verbinding getest en dan zegt ie dat ik geen verbinding kan maken met de messenger services. Maar dat zal dan wel met die proxy te maken hebben?
Oftewel help.... Wat moet ik doen?

Tevens kom ik er achter dat ik niet kan internetbankieren. Ik heb het op m werk geprobeerd en daar kan het wel, het ligt echt aan mn gloednieuwe laptop.
Ik kan zoizo nergens op internet meer inloggen, bijvoorbeeld ook niet op Ebay.
Echt ik wou dat alles het gewoon deed...

bedankt!

Hallo

Ik heb een nwe laptop met Windows Vista.
De 1e keer dat ik Messenger had geinstalleerd kon ik plotseling niet meer op internet (ondanks perfecte verbinding) en niet op MSN ivm firewall/proxy-instellingen. Vervolgens heb ik system restore gedaan. Nu kon ik weer op internet. Vervolgens weer msn geinstalleerd maar blijf foutmeldingen krijgen omtrent firewall/proxy instellingen.
De firewall is het niet.
Vervolgens ben ik naar de proxy-instellingen gekeken maar die zijn leeg. Klopt dat? Zo nee, hoe weet ik wat ik hier moet invullen?
Ook heb ik de verbinding getest en dan zegt ie dat ik geen verbinding kan maken met de messenger services. Maar dat zal dan wel met die proxy te maken hebben?
Oftewel help.... Wat moet ik doen?

Tevens kom ik er achter dat ik niet kan internetbankieren. Ik heb het op m werk geprobeerd en daar kan het wel, het ligt echt aan mn gloednieuwe laptop.
Ik kan zoizo nergens op internet meer inloggen, bijvoorbeeld ook niet op Ebay.
Echt ik wou dat alles het gewoon deed...

bedankt!

ik had ook problemen met men laptop om op msn te geraken.
http://acerpanam.com/synapse/data/7117/documents/eDSMSN81patch.exe probeer deze is.
Dat komt wel meer voor met ACER x VISTA
Maar volgende keer kan je beter ook je pc merk en type in de vraag zetten dan ga je meer en sneller reactie krijgen. Want ik geef nu een link voor acer, maar ik weet niet of het een acer is natuurlijk als dit zo is haalt de link niet veel uit.

Laatst bewerkt:
Probeer gewoon dit eens:

MSN gewoon installeren en vervolgens op de snelkoppeling met rechtermuisknop klikken. vervolgens"als administrator uitvoeren" kiezen en grote kans dat msn werkt.

Dit probleem heeft met Vista te maken en niet met ACER.

Probeer gewoon dit eens:

MSN gewoon installeren en vervolgens op de snelkoppeling met rechtermuisknop klikken. vervolgens"als administrator uitvoeren" kiezen en grote kans dat msn werkt.

Ik heb juist gezegd dat ik een ACER heb en dat ik problemen had met MSN, en dit kwam wel door acer, maar het kan ook aan vista liggen, maar daar had ik dan weer geen problemen mee. Maar idd beter eerst ff mrmuic zen methode proberen en dan pas dinges gaan installeren :)

Probeer gewoon dit eens:

Hoi ik heb dit geprobeerd maar hij doet nog steeds helemaal niks.
Ben het zo beu.. ik weet ook nu al, als ik mn laptop uitzet en weeer aanZet dat ie niet meer op internet kan.
Ook als ie automatich windows update gaat draaien dan daarna geen internet meer, wel verbinding maar geen internet. Ik word er niet goed van.
In live messenger krijg ik de foutmelding:80072efd
In Live mail: Voor de account Hotmail (sonnie_z) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Je kunt op dit moment helaas niet worden aangemeld bij Windows Live ID. Probeer het later opnieuw.

Serverfout: 0x80048820
Server: 'http://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Fout bij Windows Live Mail, fout-id: 0x80048820

En als ik gewoon probeer in te loggen op www.hotmail.com kom ik uberhaupt niet op de site
ik snap niet hoe ik met een gloednwe laptop zoveel ellende kan hebben...

Ik heb juist gezegd dat ik een ACER heb en dat ik problemen had met MSN, en dit kwam wel door acer, maar het kan ook aan vista liggen, maar daar had ik dan weer geen problemen mee. Maar idd beter eerst ff mrmuic zen methode proberen en dan pas dinges gaan installeren :)

ja het is idd een Acer...

Gebruik je draadloos internet?
Wat is het type van computer?
Welke vista gebruik je? (basic, premium,...)
Google is ook een grote hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan