divx branden met Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucflits

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2003
Ik heb een film in DIVX3 formaat op mijn HD staan. Nu wil ik die branden zodat ik hem kan afspelen op mijn stand alone DVD-speler die DIVX ondersteund. Wanneer ik hem echter als data CD met Nero (6.3) wil branden krijg ik als foutmelding 'onverwachte bestandsindeling'. Iemand enige ervaring met dit gegeven?

Wat is de extensie van je huidige bestand? En hoe brand je het bestand, op CD of op DVD?

Ik tracht hem op gewonde CD rom te branden met CD writer.

Extensie is (dvd rip) avi

Probeer hem eens als VCD te branden. Mocht dat niet lukken, probeer het dan als SVCD. Als ook dat niet lukt zou ik hem omzetten naar MPG en dan branden.

Bedankt voor je reactie, maar ik vraag me af of ik een film in divx formaat kan branden daar mijn DVD speler Divx herkent. Het zal wel mogelijk zijn Divx te branden maar niet met Nero denk ik. Enig idee?

DIVX (AVI) kun je niet gebruiken voor (s)VCD, als je DVD speler ook DIVX ondersteunt moet je even controleren welke DIVX-versie, oudere spelers kunnen alleen DIVX 3 of 4 aan terwijl de meeste DIVX films nu in DIVX 5 gemaakt zijn.

Geplaatst door lucflits
Bedankt voor je reactie, maar ik vraag me af of ik een film in divx formaat kan branden daar mijn DVD speler Divx herkent. Het zal wel mogelijk zijn Divx te branden maar niet met Nero denk ik. Enig idee?

Waarom zou dat niet met Nero kunnen? Als je de film in DivX-formaat brandt, brand je toch gewoon een data-cd?

Heb even de manual van de DVD speler er bij genomen en die spreekt enkel maar van DIVX zonder verdere specificatie (3,4,5).

Film branden als data CD gaat niet omdat Nero als foutmelding geeft 'onverwachte bestandsindeling)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan