Divx

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonesy

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2004
Berichten
5
Heey,

ik zit dus met een probleem. Ik heb hier van kazaa een video gedownload. En in de naam van die video staat DIVX rip. Wanneer ik die video wil afspelen (in kazaa zelf, of windows media player), dan start er zo iets op van dat ik een licentie moet downloaden. Die licentie download ik dan maar, maar dan wilt de video nog steeds niet afspelen.Allé dan speelt het zogezegd wel af, ma je ziet of hoort niets! Uitiendelijk ben ik dan maar een divxplayer gaan downloaden van de site http://www.divx.com . Maar ook met dit programma'tje kan ik mijne video ni afspelen. want dan krijg ik de volgende foutmelding: "Open failed, unhandled file type, unknow format" . Kan er iemand bij aub helpen,
greeeeeeeetz
 
heb je wel de divx codecs geinstalleerd?
 
Je kunt met G-spot (google) kijken welke codecs je precies nodig hebt.
 
en hoe installeer je die codecs jackall! Want ik ken der echt niets van!!
 
Je moet gewoon een codec downloaden van bijvoorbeeld divx.com en deze codec dan installeren.

Vaak is het een pakketje dat is ingepakt met winrar, dit pakketje pak je eerst uit en dan hou je een setup bestand over. Dubbelklik op het setup bestand en volg de instructies. Als het goed is moet je film daarna wel werken.
Greetz
 
Ah ok!! Maar hoe kan ik weten welke codec ik moet downloaden???
 
Jaja ok, Megabit zegt wel waar! Maar ik vraag hoe ik precies kan weten welke codec ik moet downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan