Dixon's AMD Athlon 64

Status
Niet open voor verdere reacties.

lpdgraa

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2001
Berichten
48
Ik heb nu bijna een maand de Sky, een AMD Athlon 64
en heb nu al 2 keer windows met de restor moeten herinstalleren. Vandaag lukt dat niet meer want zelfs de destructive restore blijft hangen op 14%. Een kennis van mij heeft dezelfde computer en kreeg het advies om Windows office erover heen te installeren. Is dit probleem bij meerderen bekend?
 
Office eroverheen zetten zal echt niet helpen aangezien windows er al niet op wil.

Wat waren/zijn de redenen dat je al zovaak opnieuw hebt geinstalleerd?
 
Dat weet ik niet. Ik sluit goed af en de volgende dag doet hij het gewoon niet. Ligt volgens mij niet aan de computer maar aan windows. Eerst kreeg ik hem met de op de computer geinstalleerde quick restore aan de gang. De tweede keer moest ik een destructive restore uitvoeren, waardoor alles weer in de oorspronkelijke staat terugkwam. En nu lukt zelfs de destructive restore niet.
 
Wat bedoel je precies met 'dan doet hij het gewoon niet'? Waar gaat het precies fout, krijg je een foutmelding?
 
Windows start gewoon niet meer. Ik kan alleen
met f10 naar de restore, vervolgens stopt de restore op 14% bij windows\system32\config\sam
Al zou ik zelf windows willen installeren met cd dan krijg ik dat niet voor elkaar. CD start niet.
 
Als je van een cd wilt opstarten moet je waarschijnlijk de bootsequence in de BIOs veranderen.
 
Ik zou niet weten hoe dat moet. Ik krijg nu steeds
NTLDR is missing.
 
Sky Athlon 64

Bij deze computer die nog niet zo lang wordt verkocht moet in veel gevallen binnen een paar weken de harde schijf worden vervangen! Na bij herhaling eerst de quick restore en vervolgens de destructive restore, waarbij weer alles opnieuw geinstalleerd moest worden, liep die helemaal vast. Veel gezoek en ergernis dus. Wel bij komst van de service dienst meteen opgelost middels het vervangen van de harde schijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan